КНУТД СЕРЕД ТОП-100 КРАЩИХ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ ШКІЛ СВІТУ
КНУТД ОТРИМАВ СТАТУС-ЗВАННЯ «ВИБІР УКРАЇНИ 2016»
КНУТД

Київський національний університет технологій та дизайну
НОВИНИ, ПОДІЇ, ОГОЛОШЕННЯ
V Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління»

На теренах Київського національного університету технологій та дизайну відбулася V Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» за участі 20 вищих навчальних закладів  України.

Метою проведення конференції є генерування наукових знань з актуальних проблем маркетингового управління, популяризації здобутків професорсько-викладацького корпусу кафедри економічної кібернетики та маркетингу та університету в цілому щодо напрямів та механізмів підвищення ефективності маркетингового управління, обміну досвідом з молодими ученими, студентами та науково-педагогічними працівниками інших ВНЗ України, а також з представниками наукових установ, підприємств та ділової спільноти; обговорення перспектив розвитку науки про маркетинг як в Україні, так і в інших країнах світу.

Вітальним словом конференцію відкрив Іван Михайлович Грищенко, ректор Київського національного університету технологій та дизайну, доктор економічних наук, професор, академік Національної академії педагогічних наук України. У своїй промові Іван Михайлович підкреслив особливу важливість та актуальність проблем та перспектив удосконалення маркетингового управління у сучасному діловому світі, відзначив високі результати наукової, освітньої та підприємницької діяльності нашого університету в контексті переходу до концепції «Університет 3.0», яка передбачає встановлення партнерських зв’язків освітньої установи з представниками держави та бізнес-середовища. Ректор детально проаналізував позитивні зміни у внутрішній структурі Київського національного університету технологій та дизайну, які відбулись завдяки практичному упровадженню основних положень Стратегії розвитку університету. Наприкінці своєї промови Іван Михайлович побажав учасникам та гостям конференції завжди бути успішними в житті!

З привітальним словом виступила Олександра Володимирівна Ольшанська,  декан факультету економіки та бізнесу,  доктор економічних наук, професор, яка охарактеризувала конференцію як унікальний захід у розвитку маркетингової науки та освіти,  відзначила актуальність та затребуваність  професії маркетолога та побажала успіхів в роботі конференції, закінчивши словами Генрі Форда: «Зібратися разом – це початок, триматися разом – це прогрес, працювати разом – це успіх!».

Модератором заходу була Ольга Юріївна Чубукова, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри економічної кібернетики та маркетингу, яка відзначила, що рада вітати учасників та гостей конференції у стінах нашого університету та побажала цікавої та плідної роботи конференції.

З привітанням до учасників та гостей конференції  виступила Яцишина Лариса Карпівна, професор кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ. У своїй промові вона зупинилась та двох питаннях: «Що таке маркетинг? На якого маркетолога чекає бізнес?» та підкреслила важливість компетентності кожного фахівця у сфері маркетингу, необхідності постійного саморозвитку та підвищення конкурентоспроможності власних знань та вмінь. Вона побажала всім успіху і не зупинятись на шляху до кращого життя.

Привітальне слово також було від Володимира Федоровича Гамалія, професора КНТЕУ. Він високо відзначив досягнення нашого університету, які прозвучали у виступі ректора  та додав декілька слів щодо зростання важливості розроблення стратегії діяльності вищих навчальних закладів.

До конференції приєднались і випускниці спеціальності «Маркетинг», які продовжують навчання за кордоном – Золотарьова Яна (США) та Рибакова Вікторія (Німеччина). Дівчата активно розповідали про зарубіжні тенденції, особливості та специфіку маркетингового управління у країнах, де вони проживають. Присутні в залі намагались якомога більше поставити запитань, щоб бути ознайомленими з сучасними трендами у маркетингу.

Приємним моментом у роботі конференції також стали виступи випускниць кафедри економічної кібернетики та маркетингу Київського національного університету технологій та дизайну – Мозолевської Юлії та Аніщенко Анастасії, які з радістю розповіли про свій практичний досвід із застосування отриманих у стінах університету знань. Вони дали практичні поради молодим і амбіційним маркетологам щодо майбутнього працевлаштування  і навіть запропонували пройти стажування у своїх компаніях.

Свої доповіді презентували студентки з Національного університету «Львівська політехніка» Сітнікова І.О., Леонтієва Ю.С. Поставлені ними проблеми щодо сучасних напрямків розвитку реклами та пристосування брендів під нове покоління «Z» породили низку дискусій на дану тематику.

Студентка НУ «Львівська політехніка» Леонтій Ю.С. з доповідю на тему «Напрямки розвитку реклами в сьогоднішніх ринкових умовах»

Студентка НУ «Львівська політехніка» Сітнікова І.О. презентує свою роботу «Шляхи пристосування брендів під нове покоління Z через маркетингове управління»

Завершальними виступами першої частини конференції стали доповідь студентів КНУТД Сапян Аліни та Новікова Дмитра.

Сапян Аліна розповідає як розробити ефективний лист в директ-маркетингу

Новіков Дмитро розкриває значення маркетингу в модернізації вищої школи

У другій частині пленарного засідання конференції виступали молоді учені та студенти, які ділилися своїми думками, вели активні дискусії, обмінювались корисною інформацією та пропонували щляхи розв’язання  сучасних проблем маркетингового управління.

Результати конференції будуть висвітлені в електронному  збірнику тез  доповідей.

Дякуємо всім учасникам та гостям конференції за творчу атмосферу та плідну дискусію!

14.11.2017

все о строительстве, ремонте и обустройстве