КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Тренінговий цикл від роботодавців для студентів факультету економіки та бізнесу

В умовах надзвичайно динамічного ринку праці, викликаного технологічним вибухом та інтелектуалізацію економічних процесів, важливим завданням, що постає перед вищою освітою є посилення практичної підготовки студентів, формування в них компетенції, що відповідають запитам бізнесу. Для досягнення цієї мети особливого значення набуває поглиблення співпраці освітян і роботодавців у створенні та реалізації нових освітніх програм, а також форм і методів підготовки майбутніх фахівців, оскільки, гарантуючи місце працевлаштування, підприємці мають усі підстави формувати вимоги до професійних компетентностей майбутніх співробітників.

Можливість реалізувати такі завдання в університеті дає використання практико-орієнтованого підходу у навчанні, як засобу професіоналізації підготовки майбутніх фахівців в контексті їх адаптації до сучасних вимог роботодавців. Таку можливість студенти мають під час проходження практики як на підприємствах та в організаціях, так і в стінах університету на тренінгах, майстер-класах та ворк-шопах від роботодавців.

У Київському національному університеті технологій та дизайну за ініціативою керівництва факультету економіки та бізнесу та професорсько-викладацького корпусу кафедр відповідно до розробленого графіку було проведено тренінговий цикл від представників бізнесу, державних установ та громадських організацій, які виявили неабияку зацікавленість у проекті. Разом зі студентами активну участь у заходах брали і викладачі факультету, які використали можливість долучитися до практичного досвіду стейкхолдерів.

Перший масштабний захід із циклу – майстер-клас «Функціонування публічного сектору економіки в умовах демократизації суспільства» від Олександра Івановича Синенка, який очолював департамент інформаційних технологій Фонду державного майна України 20 років поспіль. До речі, сьогодні Олександр Іванович є доцентом кафедри економічної кібернетики та маркетингу нашого університету. Метою та завданням майстер-класу було здійснення ґрунтовного аналізу проблематики соціально-економічних відносин у державному та комунальному секторах економіки України на сучасному етапі  розвитку.

У результаті проведеного заняття студенти мали можливість на основі аналізу конкретних прикладів та ситуацій засвоїти закладену в Україні модель володіння державною власністю; узнати особливості системи державної та комунальної власності, де головною є проблема низької якості управління – відсутність ефективно діючих механізмів зворотного зв’язку, що згідно з теорією агентських відносин є головним джерелом корупції; дослідити управлінську суть українських реформ, яка полягає у переході до систем управління з сильнішими й ефективнішими зворотними зв'язками; оптимальну модель управління державною (публічною) власністю з урахуванням досвіду країн, де це робиться ефективно.

 

Наступним заходом циклу став тренінг для студентів першого та другого курсу факультету економіки та бізнесу на тему «Управління у сфері громадської діяльності» від директора Центру суспільного розвитку «ІНТЕР-АКЦІЯ»  Юрія Ернестовича Лагутова, який був запрошений викладачами кафедри менеджменту.

Особливу увагу та зацікавленість у студентів викликали питання щодо оподаткування, порівняльного аналізу нормативно-правового забезпечення діяльності громадських організацій в Україні та зарубіжних  країнах світу. Активну дискусію викликало запитання щодо поняття та сутності організації. Не менш цікавим для студентів виявились запитання щодо діяльності третього сектору, а також моральних якостей та чеснот лідерів громадських організацій. Особливо цінною стала презентація Лагутовим Юрієм Ернестовичем навчальних матеріалів та підручників.

Надзвичайно цікавим для студентів факультету економіки та бізнесу став ще один захід - ворк-шоп «Сутність, функції та місце бюджетування податків, зборів та платежів в системі управління підприємством» від Костянтина Вікторовича Безверхого, директора ТОВ «Мекол», який був запрошений викладачами кафедри обліку та аудиту.

Метою ворк-шопу було обговорення важливих питань з бюджетування податків, зборів та платежів та їх практична реалізація на підприємствах різних секторів економіки. Під час ворк-шопу було розглянуто та проаналізовано сутність, функції та принципи бюджетування на підприємстві; види бюджетів, їх характеристика та класифікація; місце бюджету, податків і зборів у системі бюджетування підприємств – платників податків; облікова політика підприємства у забезпеченні бюджетування податків і зборів. У цілому тренінгові заняття пройшло надзвичайно насичено та пізнавально, було дуже інформативним та корисним для студентів і викладачів.

У теплій та дружній атмосфері за ініціативою кафедри менеджменту відбувся майстер-клас національного тренера компанії Microsoft Ukraine, випускниці факультету економіки та бізнесу Ляни Аванесян на тему: «Ким може стати менеджер».

Студенти факультету отримали багато нової, актуальної інформації для планування особистісного розвитку та професійної кар’єри, отримали стимул для розкриття нових можливостей свого потенціалу на базі знань, навичок та компетенцій, що формуються під час навчання в університеті. Надавши позитивну оцінку власному досвіду навчання в КНУТД, Ляна Аванесян висловила сподівання, що зустріч стане поштовхом до нового етапу в професійному житті та освітніх досягненнях наших студентів.

На запрошення колективу кафедри економічної кібернетики та маркетингу відбувся ворк-шоп від начальника відділу погоджень та розвитку по м. Києву, заступника операційного директора ТОВ «OctagonOutdoor» Любові Михайлівни Шелест на тему: «Зовнішня реклама в Україні: проблеми і шляхи вирішення». Під час проведеного заходу було обговорено новітні підходи до реклами в Україні, інноваційні методи що застосовуються в практиці рекламного бізнесу, проведено ряд ситуаційних вправ щодо використання зовнішньої реклами у просуванні бізнесу.

Підсумовуючи, слід зазначити, що проведений цикл практичних занять та тренінгів від роботодавців для студентів факультету економіки та бізнесу мав великий позитивний ефект, оскільки збагатив наших студентів новими знаннєвими та практичними компетентностями, розширив їх світогляд, наблизив до реальних проблем сучасного бізнесу та надав можливість на практиці застосувати певні навички, отримані під час навчання.

Слід зазначити, що на факультеті проводились не тільки заняття від запрошених стейкхолдерів, а й від провідних викладачів факультету, які сьогодні мають тісні зв’язки з бізнесом, надають консалтингові послуги та мають власні навчальні тренінгові продукти у вигляді кейсів, ситуаційних вправ та ділових ігор.

22.03.2018