КНУТД СЕРЕД ТОП-100 КРАЩИХ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ ШКІЛ СВІТУ
КНУТД

Київський національний університет технологій та дизайну
СТУДЕНТСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ КЛУБ «М-ТЕАМ»
НАУКОВИЙ КЕРІВНИК СНДМК «М-ТЕАМ»
ДОЦЕНТ КАФЕДРИ ЕКОНОМІЧНОЇ КІБЕРНЕТИКИ ТА МАРКЕТИНГУ
К.Е.Н. ЄВСЕЙЦЕВА О.С.

Студентський маркетинговий клуб «М-Теам» засновано у 2004 році за ініціативою студентів-маркетологів Київського національного університету технологій та дизайну.

 

ПРЕЗИДЕНТИ

СТУДЕНТСЬКОГО НАУКОВО-ДОСЛІДНОГО МАРКЕТИНГОВОГО КЛУБУ «М-ТЕАМ»

ПРЕЗИДЕНТ СМК «М-ТЕАМ»
МИХАЙЛОВА ЮЛІЯ
2004-2008

ПРЕЗИДЕНТ СМК «М-ТЕАМ»
БЕЛЯК МАКСИМ
2008-2010

ПРЕЗИДЕНТ СМК «М-ТЕАМ»
МАЛІНОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ
  2010-2014

 

ПРЕЗИДЕНТ СНДМК «М-ТЕАМ»
АНІЩЕНКО АНАСТАСІЯ
2014-2015

 

ПРЕЗИДЕНТ СНДМК «М-ТЕАМ»
ЗІНОРУК ЛІДІЯ
2015

 

СИМВОЛІКА

СТУДЕНТСЬКОГО НАУКОВО-ДОСЛІДНОГО МАРКЕТИНГОВОГО КЛУБУ «М-ТЕАМ»

 

ПРАПОР

ЕМБЛЕМА

 

ВСЕУКРАЇНСЬКА  ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ

«УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ МАРКЕТИНГУ»

Студентський маркетинговий клуб «М-ТЕАМ» є членом ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ МАРКЕТИНГУ», а генеральний директор УАМ Лилик Ірина Вікторівна є найбажанішим гостем на всіх заходах СМК.

 

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ

СТУДЕНТСЬКОГО НАУКОВО-ДОСЛІДНОГО МАРКЕТИНГОВОГО КЛУБУ «М-ТЕАМ»

  • створення студентської спілки маркетологів у КНУТД;
  • набуття практичних навичок шляхом участі в реальних маркетингових заходах з метою позапрограмного навчання;
  • організація та проведення майстер-класів, семінарів та Круглих столів для забезпечення спілкування студентів-маркетологів КНУТД з представниками інших вищих навчальних закладів, органами державного та недержавного управління у сфері освіти і бізнесу.

 

СТРУКТУРА СТУДЕНТСЬКОГО НАУКОВО-ДОСЛІДНОГО МАРКЕТИНГОВОГО КЛУБУ «М-ТЕАМ»

  • Відділ маркетингових досліджень – проводить маркетингові дослідження за різноманітними тематиками;
  • Рекламний відділ – бере активну участь у різноманітних фестивалях та конкурсах з реклами;
  • Інформаційний відділ – займається донесенням до широкої громадськості планової та звітної інформації про заходи, які здійснює студентський маркетинговий клуб.

 

ОСНОВНІ ЗАХОДИ, В ЯКИХ БЕРЕ АКТИВНУ УЧАСТЬ СТУДЕНТСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ  КЛУБ «М-ТЕАМ»

УКРАЇНСЬКИЙ СТУДЕНТСЬКИЙ ФЕСТИВАЛЬ РЕКЛАМИ

З 2004 року СМК «М-ТЕАМ» приймає активну участь в УКРАЇНСЬКОМУ СТУДЕНТСЬКОМУ ФЕСТИВАЛІ РЕКЛАМИ. Це авторитетний комплексний проект, який спрямований на розвиток  молоді, її професійний зріст, на формування механізмів взаємодії в сфері маркетингу та реклами і сучасних потреб ринку. Важливою складовою кожного фестивалю є насичена програма майстер-класів та круглих столів, які проводять для молоді гуру вітчизняної реклами. Їхній головний акцент – практична і креативна складова рекламної майстерності. Для початківців рекламістів – це унікальна можливість безпосередньо поспілкуватися і повчитися у найбільш успішних представників галузі. Члени СМК «М-ТЕАМ» за роки існування УСФР неодноразово були переможцями у різних номінаціях.

1-ий Український Студентський Фестиваль Реклами – 3-е місце у номінації «Інтернет реклама», тема «Студентський будинок моди КНУТД», наукові керівники проф. Яцишина Л.К. доц. Євсейцева О.С.

2-ий Український Студентський Фестиваль Реклами – Гран-при отримав студент факультету ТЛП Павло Клубнікін за роботу: «Кроссовки Nike». Науковий керівник проф. Яцишина Л.К. 3-е місце у номінації «Зовнішня реклама» отримав студент факультету дизайну Панченко Віталій, науковий керівник доц. Євсейцева О.С.

3-ий Український Студентський Фестиваль Реклами – 1-е місце у номінації «Друкована реклама» за роботу: «Не ховайся!», студенти Кирильченко Марія, Фоменко Катерина, Чужиков Андрій, Яринич Дмитро, наукові керівники проф. Яцишина Л.К., доц. Євсейцева О.С.

7-ий Український Студентський Фестиваль Реклами – заохочувальний диплом, робота «Історія – твоє майбутнє», студент Ормонов М., науковий керівник доц. Євсейцева О.С.

8-ий Український Студентський Фестиваль Реклами – дипломи за 3-е місце, студенти Музиченко О., Каленюк Г., науковий керівник проф. Яцишина Л.К., 3-е місце студент Стеценко Г., науковий керівник доц. Євсейцева О.С., заохочувальний диплом студент Хінцицька Г., науковий керівник доц. Коваль О.М.

9-ий Український Студентський Фестиваль Реклами - студенти отримали дипломи за 1-е  та 3-е місця  Черченко Б., 3-е місце Ормонов М.,  дипломи журі  Хінцицька А.,- (наук. керівник  доц. Євсейцева О.С.)

10-ий Український Студентський Фестиваль Реклами – дипломи отримали - Толстих Анна  - номінація «Друкована реклама» 2 місце (науковий керівник доц. Євсейцева О.С.); Безвербна Анастасія – номінація «Друкована реклама»  2 місце(науковий керівник доц. Євсейцева О.С.); Черченко Борислав – номінації «Змінимо життя на краще! Будуємо нову країну разом» 2 місце , «Друкована реклама» 2 місце,  «Нестандартний вид реклами» заохочувальний диплом (науковий керівник доц. Євсейцева О.С.).

Керівник проекту УСФР проф. Ромат Є.В. неодноразово висловлював подяку керівництву КНУТД та викладачам кафедри економічної кібернетики та маркетингу за підготовку спеціалістів в галузі маркетингу та рекламної діяльності.

 

НАЦІОНАЛЬНИЙ ФЕСТИВАЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ

СТУДЕНТСЬКИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ КЛУБ «М-ТЕАМ» приймає активну участь у Національному фестивалі соціальної реклами. Головними цілями фестивалю є підвищення ролі соціальної реклами в розв’язанні соціальних проблем, створення сприятливих умов для розробки соціальної реклами, залучення та стимулювання майстрів рекламного мистецтва і залучення уваги широкої громадськості й державних установ до проблеми розвитку вітчизняної соціальної реклами. Члени клубу були неодноразовими переможцями НФСР.

Другий Національний фестиваль соціальної реклами – 2 місце у номінації            «Друкована реклама», серія робіт: «Не ховайся», студенти: Кирильченко Марія, Фоменко Катерина, Чужиков Андрій, Яринич Дмитро, наукові керівники проф. Яцишина Л.К., доц. Євсейцева О.С.

П’ятий Національний фестиваль соціальної реклами – 2-е місце, робота: «Не ганьби себе», студенти Говоруха Г., Бистрова М., науковий керівник доц. Євсейцева О.С.

Шостий Національний фестиваль соціальної реклами – 2-е місце, робота: «Як минув твій день?», студент Шинкар Д., науковий керівник доц. Євсейцева О.С.

Сьомий Національний фестиваль соціальної реклами – 1-е місце у номінації «Соціальна відео реклама», студентка Бринькова Катерина, робота: «Мова без звуку», науковий керівник доц. Євсейцева О.С., спеціальний диплом «За социальную значимість теми», студентка Соколова Евеліна, робота: «Настоящие», науковий керівник доц. Євсейцева О.С.

Восьмий Національний фестиваль соціальної реклами 3-е місце у  номінації  «Соціальна реклама», студенти Мозалевская Ю., Стріжко К., Тромса В.

 

МІЖНАРОДНИЙ  СТУДЕНТСЬКИЙ ФЕСТИВАЛЬ РЕКЛАМИ 

КримСаФаРі

У липні кожного року вже протягом чотирьох років в м. Севастополі відбувається Міжнародний Кримський студентський фестиваль реклами (КримСаФаРі). Фестиваль кожен рік збирає понад 100 молодих рекламістів, викладачів навчальних закладів та рекламістів-практиків. Студентська аудиторія об'єднала представників України, Росії, Білорусії, Казахстану та США. Члени МСК «М-ТЕАМ» та викладачі кафедри маркетингу є постійними слухачами і учасниками даного заходу.

 

ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ СТУДЕНТІВ ТА МОЛОДИХ ВЧЕНИХ «MAJESTY OF MARKETING» 

Члени СМК «М-ТЕАМ» протягом багатьох років беруть участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції студентів та молодих вчених «Majesty Of Marketing», яка проходить у Національному гірничому університеті, м. Дніпропетровськ. Завдяки таким зустрічам збагачуються навички та вміння, додається маркетинговий та життєвий досвід у молодих спеціалістів з маркетингу. Робоча мова конференції виключно англійська. Наші студенти відзначені грамотами за 1-і та 2-і місця, «за кращу доповідь з проблем маркетингу», «за оригінальність досліджуваної теми». Всі наукові роботи надруковані у збірнику тез конференції та мають практичну значимість. Керівництво Національного гірничого університету м. Дніпропетровськ неодноразово висловлювало подяку КНУТД та кафедрі маркетингу за високий рівень підготовки та виховання молодих спеціалістів. Наукові керівники проф. Яцишина Л.К., доц. Євсейцева О.С.

 

Міжнародний проект «Науковий дебют – Сталий розвиток»

За результатами участі українських студентів у міжнародному проекті «Науковий дебют. Сталий розвиток», члени гуртка були неодноразово  відзначені як переможці конкурсу.

Нагородження переможців відбувається у місті Варшава (Польща).

 

СТУДЕНТСЬКА  МАРКЕТИНГОВА АКАДЕМІЯ «ZaDelo»

У лютому 2014 року в рамках проекту по профорієнтаційній роботі було відкрито

СТУДЕНТСЬКУ  МАРКЕТИНГОВУ АКАДЕМІЮ “ZaDelo”.

Слоган академії - Мы беремся ЗаДело, чтобы всех Задело!

 

Місія: Забезпечення якісної підготовки  в галузі маркетингу  абітурієнтів та студентів, застосування практичної та наукової діяльності на основі інтеграції прогресивних освітніх технологій, науки та бізнесу  через нетрадиційні та оригінальні  методи навчання.

За допомогою: майстер-класів; практичних кейсів; тренінгів з практикуючими фахівцями; вебінарів; кінофільмів; групових обговорень.

Окрім  постійних тренерів  академію  відвідують  зіркові  гості

Олександр Кучерук, Антон Сорокун, Дмитро Волюта, Ірина Красунька, Катерина Пустотіна. Також академія завела  дружні  відносини  з київськими  організаціями:

  • БФОМ - безкоштовна фінансова  освіта молоді - Євгенія Жирякова
  • Азбука фінансового інтелекту-Забаштанський Максим
  • У/А/В/И  - українська асоціація візуальної індустрії - Світлана Аністратенко.

 

НАШІ ВИДАТНІ ГОСТІ 

За період існування  СМК «М-Теам» студенти спеціальності «Маркетинг»:

прослухали курс лекцій професора Гельмута Колерта

(професор Гельмут Колерт – декан факультету економіки підприємств Університету Есслінген, керівник консалтингової компанії для підприємств малого та середнього бізнесу). Німецький фахівець провів два навчальних курси для студентів КНУТД. Студенти 3-4 курсу спеціальності «Маркетинг» прослухали курс лекцій з дисципліни «Маркетинг, підприємництво та міжнародний бізнес» англійською мовою. Студенти успішно здали залік та отримали сертифікати.

 

Зустрілися з відомими маркетологами України:

 

Організували і провели наукові семінари та круглі столи:

  • круглий стіл за участю Андрія Федорова, директора РА «SAHAR» на тему: «Рекламне агентство «SAHAR»: досвід діяльності»;
  • круглий стіл за участю провідного спеціаліста у галузі брендингу, директора бренд-консалтингового агентства «Следопыт» Вадима Пустотіна на тему «Брендинг та особливості його розвитку в Україні» та «Брендинг та стратегії»;
  • семінар на тему: «Маркетингові інструменти розвитку бізнесу», доповідач маркетинг-менеджер банку «Перший Інвестиційний банк» Богдан Богданов (випускник КНУТД, спеціальність «Маркетинг»);
  • круглий стіл за участю Валерія Пекаря «Глобальні тенденції та українські реалії розвитку реклами та маркетингових комунікацій»;
  • майстер-клас відомого маркетолога Павла Шевчука на тему: «Анімація в рекламі».

 

СТАВАЙТЕ ЧЛЕНАМИ НАШОГО НАУКОВОГО ГУРТКА!

все о строительстве, ремонте и обустройстве