КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA RU EN
Наші публікації Наукові статті Економіка, фінанси, менеджмент Видання, які входять до наукометричних баз (Scopus)

Майбутнє процесу оцінки якості послуг

Хмурова В.В.

V. Khmurova Features of the process of quality management service // Proceedings of the 1st International Academic Conference “Science and Education in Australia, America and Eurasia: Fundamental and Applied Science” (Аustralia, Melbourne, 25 June 2014). Volume I. “Melbourne IADCES Press”, Melbourne, 2014. - p. 310 -313

Стаття присвячена питанням докорінних змін в економічному, соціальному, культурному та політичному житті України останніх десятиліття, що призвели до зростання уваги споживача до якості. даної роботи є вдосконалення концептуальних засад управління якість послуг, зокрема уточнення поняття «якість послуги» та розробка моделі факторів якості послуг на основі визначення складових, які її формують. Якість — це комплексне поняття, що всебічно характеризує ефективність діяльності підприємства, його управління. Воно дуже тісно пов’язано з витратами підприємства на виробництво послуги. Розумне співвідношення підвищення ціни i додаткових витрат, пов’язаних з цим, ― дуже актуальне для бізнесу. Для досягнення цілей у сфері якості керівництво повинно створювати структуру системи якості, що забезпечить ефективність управління, оцінку і підвищення якості послуг на всіх етапах їх надання. Завантажити