КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA RU EN
Наші публікації Наукові статті Економіка, фінанси, менеджмент Видання України

Роль паблік рілейшенз у просуванні послуг на ринку освіти України

Крахмальова Н.А.

У статті розглядаються особливості зв’язків з громадськістю як управлінської функції вищих навчальних закладів, яка призвана встановлювати та підтримувати взаємовигідні відносини між вищим навчальним закладом та суспільством. Ефективна PR-діяльність представників вищої школи забезпечує багато переваг, основними серед яких є прогнозування потенційних проблем і їх швидке вирішення завдяки своєчасному реагуванню, послідовність тактики та стратегії вузів, орієнтованих на цільові аудиторії, формування і підтримка іміджу вищого навчального закладу та вплив на ставлення до нього громадськості. Завантажити