КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA RU EN
Наші публікації Наукові статті Економіка, фінанси, менеджмент Видання України

Проблеми та недоліки в системі управління стратегічною гнучкістю вітчизняних підприємств сфери послуг

Хлістунова Н.В.

У статті наведено взаємозв’язок елементів системи управління стратегічною гнучкістю підприємства сфери послуг, проаналізовано основні етапи і процедури процесу управління стратегічною гнучкістю на підприємстві сфери послуг, а також розглянуто моделі управління стратегічною гнучкістю. Особливу увагу приділено таким елементам, які стосуються безпосереднього оточення підприємства сфери послуг, як споживачі, конкуренти та постачальники. Для кожного підприємства сфери послуг вдосконалення стосунків з цими суб’єктами ринку є програмою „мінімум”. Втілення заходів щодо покращення стосунків зі споживачами, конкурентами і постачальниками призведе до позитивних результатів у відносинах як окремо з кожним з них, так і разом, в цілому по підприємству сфери послуг. Завантажити

Ключові слова: стратегічна гнучкість підприємства, управління стратегічною гнучкістю, елементи системи управління стратегічною гнучкістю, етапи і процедури процесу управління стратегічною гнучкістю підприємства.