КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA RU EN
Наші публікації Наукові статті Економіка, фінанси, менеджмент Видання України

РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ У ГОСПОДАРСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Крахмальова Н.А.

ВИЩА ОСВІТА УКРАЇНИ: Теоретичний та науково-методичний часопис. - №2. – Додаток 1: Наука і вища освіта. – Київ, 2013. – 516 с. ( с. 345-349).

У статті досліджується взаємозв'язок форм комплексу комунікацій вищого навчального закладу з цільовою аудиторією для досягнення максимальної ефективності. Розглядаються підприємництво і вища освіта як взаємодоповнюючі, взаємозбагачуючі сфери суспільної діяльності на прикладі закордонного досвіду. Завантажити

Ключові слова: інтегрована система маркетингових комунікацій, модернізації вищої освіти в Україні, інноваційні процеси на вітчизняному освітньому ринку, господарська діяльність вищих навчальних закладів в Україні, університетське підприємництво.