КНУТД СЕРЕД ТОП-100 КРАЩИХ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ ШКІЛ СВІТУ
КНУТД

Київський національний університет технологій та дизайну
Наші публікації Наукові статті Економіка, фінанси, менеджмент Видання України

Управління маркетинговими ризиками інновацій

О.І. Лабурцева

У статті розглянуто сутність інноваційного ризику. Показано, що однією з провідних його складових виступає маркетинговий ризик, тобто ризик того, що новий товар або послуга не знайдуть достатнього попиту на ринку. Запропонована методика кількісної оцінки маркетингового ризику інновацій, що дозволяє науково обґрунтовувати управлінські рішення, спрямовані на забезпечення оптимального співвідношення сподіваного прибутку та ризику. Завантажити

Ключові слова: інновації, ризик, маркетингові ризики інновацій, кількісна оцінка ризику, ставлення до ризику.