КНУТД СЕРЕД ТОП-100 КРАЩИХ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ ШКІЛ СВІТУ
КНУТД

Київський національний університет технологій та дизайну
Наші публікації Наукові статті Економіка, фінанси, менеджмент Видання України

Ефективність маркетингових комунікацій у сфері вищої освіти

Крахмалева Н. А.

Крахмальова Н. А.  Ефективність маркетингових комунікацій у сфері вищої освіти / Н. А. Крахмальова // Вища освіта України: Теоретичний та науково-методичний часопис. –  № 1. –  Додаток 1: Наука і вища освіта. – Київ, 2014. –  171-174 c.

 

Ефективне управління вищого навчального закладу полягає у намаганні організувати процес управління таким чином, щоб забезпечити максимальне використання всіх наявних ресурсів для досягнення високих кінцевих результатів освітньої діяльності. В сучасних умовах існування оцінювання ефективності комунікаційної діяльності стає однією з головних проблем для менеджменту вищого навчального закладу. У статті розглядаються підходи до оцінювання ефективності маркетингових комунікацій вищих навчальних закладів. Завантажити

Ключові слова: система вищої освіти, маркетингові комунікації, структура системи маркетингової комунікації вищого навчального закладу, ефективність комунікацій, фінансові та нефінансові показники ефективності.