КНУТД СЕРЕД ТОП-100 КРАЩИХ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ ШКІЛ СВІТУ
КНУТД

Київський національний університет технологій та дизайну
Наші публікації Наукові статті Економіка, фінанси, менеджмент Наукове фахове видання «Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, Bulletin of the Kiev National University Technologies and Design» 2012-5

Особливості маркетингового підходу в управлінні будівельною галуззю України

Саламацька О.Ю. 

В статті розглянуто особливості маркетингу в будівельній галузі. Виділено специфічні риси маркетингу будівельної галузі. Запропоновано використання маркетингової концепції в державному управлінні галуззю згідно до трьох рівнів – виробництво матеріалів, будівельні послуги, ремонт та обслуговування. Уточнено зміст внутрішнього та зовнішнього державного маркетингу будівельної галузі. Завантажити