КНУТД СЕРЕД ТОП-100 КРАЩИХ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ ШКІЛ СВІТУ
КНУТД

Київський національний університет технологій та дизайну
Наші публікації Наукові статті Економіка, фінанси, менеджмент Наукове фахове видання «Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, Bulletin of the Kiev National University Technologies and Design» 2013-2

Використання новітніх технологій маркетингових комунікацій та їх адаптація до умов вітчизняного ринку

Шехайтлі К.М., Коваль О.М.

У статті розглянуто та проведено аналіз новітніх підходів до сучасних маркетингових комунікацій в Україні. Досліджено, зокрема, такі підходи, як трендсеттінг та кулхантинг, розглянуто перспективи їх використання та особливості їх адаптації до умов українського ринку. В ході досліджень виявлено, що не всі підходи, взяті з зарубіжної практики, можуть бути ефективними відносно вітчизняного споживача через відсутність достатнього фінансування для їх реалізації та значних відмінностей у культурних та психологічних аспектах. Завантажити