КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA RU EN
Наші публікації Наукові статті Економіка, фінанси, менеджмент Наукове фахове видання «Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, Bulletin of the Kiev National University Technologies and Design» 2013-5

Роль інтегрованих маркетингових комунікацій у контексті успішного функціонування вищих навчальних закладів

Н.А. Крахмальова

У статті досліджено сутність поняття «інтегровані маркетингові комунікації», яка полягає в узгоджених засобах комунікацій, в основі яких фокусується потреба споживачів, створення цінності продукції, яка виокремлює її від продукції конкурентів у свідомості споживачів, розглянуто оптимальний комплекс елементів інтегрованих маркетингових комунікацій вищих навчальних закладів, який дозволить максимально ефективно довести необхідну інформацію цільовій аудиторії, проаналізовано їх вплив на успішне функціонування закладів вищої освіти. Завантажити

Ключові слова: ринок освітніх послуг, заклади вищої освіти, інтегровані маркетингові комунікації, споживачі освітніх послуг, оптимальний комплекс елементів інтегрованих маркетингових комунікацій, паблік рілейшенз, рекламна діяльність, міжнародні освітні виставкові заходи.