КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA RU EN
Наші публікації Наукові статті Економіка, фінанси, менеджмент Наукове фахове видання «Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, Bulletin of the Kiev National University Technologies and Design» 2014-4

ВИКОРИСТАННЯ СУМІСНОГО АНАЛІЗУ ДЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ

ЖАРСЬКА І.О., НЕТКОВА В.М. 

Мета. Розробка методичних основ проведення сумісного аналізу в сфері освітніх послуг.

Методика. Маркетингове дослідження споживчих переваг студентів вищого навчального закладу у формі письмового опитування та аналіз отриманих результатів за допомогою інструментів числового процесору Excel та пакету статистичного аналізу даних SPSS, перш за все, однофакторного дисперсійного аналізу.

Результати. На основі аналізу послуг вищих навчальних закладів визначені атрибути освітньої послуги та їх рівні. Розроблено три профілі послуги «Навчання за спеціальністю «Маркетинг». Проведено опитування студентів 2-4 курсів Одеського національного економічного університету і виявлено, що переважна більшість студентів прагне отримувати послуги високого рівня і готова сплачувати за це більшу вартість.

Наукова новизна. Запропоновано атрибути освітньої послуги та три профілі навчання за спеціальністю «Маркетинг».

Практична значимість. Виявлено напрямки підвищення рівня задоволеності студентів процесом навчання. Завантажити

Ключові слова: освітня послуга; поведінка споживача; сумісний аналіз; атрибут; профіль; рівень.