КНУТД СЕРЕД ТОП-100 КРАЩИХ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ ШКІЛ СВІТУ
КНУТД

Київський національний університет технологій та дизайну
Наші публікації Наукові статті Економіка, фінанси, менеджмент Наукове фахове видання «Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, Bulletin of the Kiev National University Technologies and Design» 2014-6

КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ

БОКІЙ О.В.

Мета. Визначення резервів підвищення конкурентоспроможності хлібобулочних виробів в областях України на підставі дослідження видів конкуренції в хлібопекарській галузі.

Методика. Використано методи статистичних спостережень, оцінки інтегрального показника конкурентоспроможності за обраним колом показників. 

Результати. Виділено три основні види конкуренції на рівнях:  підприємств-виробників хлібобулочних виробів, рітейлу та закладів торгівлі, споживачів. В  Україні також присутня недобросовісна конкуренція. Основними  чинниками конкурентоспроможності виступають якість, ціна та можливість продукції задовольняти потреби споживачів. Виділено найбільш конкурентоспроможні області за обраним колом показників.

Наукова новизна. Виділено основні види конкуренції в хлібопекарській галузі. Розраховано інтегральний показник конкурентоспроможності для регіонів України.

Практична значимість. В результаті проведеного дослідження визначено резерви підвищення конкурентоспроможності хлібобулочної продукції. Завантажити

Ключові слова: конкурентоспроможність, конкуренція, продукція хлібопекарської галузі,  ціна, якість, потреби споживачів