КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA RU EN
Наші публікації Наукові статті Економіка, фінанси, менеджмент Електронний науковий журнал «Технології та дизайн» 2013-1

Основні напрями удосконалення діяльності виставкового підприємства

І.О. Максименко, В.В. Уманська

У статті розглянуто основні перспективні напрями розвитку діяльності підприємства-забудовника виставкових площ. Визначено, які новітні інформаційні технології сприяють підвищенню ефективності діяльності підприємства. Розглянуто питання покращення якості обслуговування клієнтів під кутом зору спеціалізації менеджерів з продажу виставкового підприємства, їх матеріального стимулювання. Завантажити.

Ключові слова: виставково-ярмаркова діяльність, підприємство-забудовник виставкових площ, новітні інформаційні технології у діяльності забудовника, якість обслуговування клієнтів