КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA RU EN
Наші публікації Наукові статті Економіка, фінанси, менеджмент Електронний науковий журнал «Технології та дизайн» 2013-2

Управління стратегією розвитку підприємства

А.В. Климюк, С.М. Невмержицька

В даній статті розглянуто проблему стратегічного розвитку підприємств. Досліджені основні напрями діяльності, які можуть бути найбільш перспективними з позицій прибутковості, перспектив розвитку ринку, зростання вартості активів тощо. Встановлено, що основою стратегічного розвитку підприємства виступає стратегічний аналіз, який дозволяє визначити найбільш перспективні стратегічні зони господарювання (СЗГ) для диверсифікованих підприємств. Завантажити

Ключові слова: конкуренція, стратегічний аналіз, стратегічні зони господарювання, попит, диверсифіковані підприємства