КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA RU EN

2014-2

Наші публікаціїНаукові статтіЕкономіка, фінанси, менеджментЕлектронний науковий журнал «Технології та дизайн»2014-2

Наукові публікації, які не представлені в розділі, розміщені в інституційному репозитарії


Імідж організації: сутність, зміст та основні етапи формування

Бондаренко С. М., Ліфар К. В.


Аналіз асортиментної політики дошки оголошень в електронній комерції

Овчарек В. Є., Шлегель О. О.


Аналіз рекламної діяльності підприємств легкої промисловості України

Трусова М. М., Яцишина Л. К.


Аналіз стану та тенденцій розвитку ринку кетчупу в Україні

Броварська Н. О., Лабурцева О. І. 


Бондаренко С. М. Імідж організації: сутність, зміст та основні етапи формування / [електронний ресурс] / С. М. Бондаренко, К. В. Ліфар // Технології та дизайн. – 2014 р. – № 2(11).


Бондаренко С.М. Оцінка конкурентоспроможності підприємства / [електронний ресурс] / С. М. Бондаренко, А. А. Невмержицька // Технології та дизайн. – 2014. – № 2(11).


Державне регулювання інвестиційної діяльності в Україні

Бугас Н. В., Богданець І. С.


Застосування Інтернет-технологій у діяльності підприємств сфери послуг

Паливода О. М., Зобенько Ю. В.


Маркетингові аспекти функціонування малого бізнесу у сфері розважальних послуг

Литовченко К. Ю., Хоменко О. І. 


Обґрунтування стратегії участі підприємства у виставці

Гуріна Н. Д., Кирилко Н. М., Гончаренко Х. А.


Оцінка конкурентоспроможності підприємства

Бондаренко С. М., Невмержицька А. А.


Удосконалення організації та стимулювання праці на підприємстві

Медік А. О., Федоряк Р. М.