КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA RU EN
Наші публікації Наукові статті Економіка, фінанси, менеджмент Електронний науковий журнал «Технології та дизайн» 2014-2

Обґрунтування стратегії участі підприємства у виставці

Гуріна Н. Д., Кирилко Н. М., Гончаренко Х. А.

У статті розглянуто особливості вибору стратегії участі підприємства у виставці. Досліджені  принципи, на яких вона базується та від чого залежить. Встановлено, що вибір стратегії участі підприємства у виставці залежить від цілей, які переслідує підприємство, та запропоновано оптимальний метод вибору виставки, відповідно поставленим цілям підприємства. Завантажити

Ключові слова: виставки, вибір стратегії участі, цілі участі підприємства у виставці,  метод бальної оцінки