КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA RU EN
Наші публікації Наукові статті Економіка, фінанси, менеджмент Електронний науковий журнал «Технології та дизайн» 2014-2

Бондаренко С. М. Імідж організації: сутність, зміст та основні етапи формування / [електронний ресурс] / С. М. Бондаренко, К. В. Ліфар // Технології та дизайн. – 2014 р. – № 2(11).

Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/td_2014_2_14.pdf.

В статті розкрито поняття іміджу організації, приділено увагу основним задачам іміджу організації, етапам і тактиці його формування, висвітлено основні засоби формування іміджу та візуальна атрибутика фірмового стилю, розглянуто вплив іміджу на конкурентоспроможність організації.

Завантажити