КНУТД СЕРЕД ТОП-100 КРАЩИХ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ ШКІЛ СВІТУ
КНУТД

Київський національний університет технологій та дизайну
Наші публікації Наукові статті Економіка, фінанси, менеджмент Електронний науковий журнал «Технології та дизайн» 2014-3

Концепція життєвого циклу товару в управлінні ТМ «Valenta»

Огнєва А. Ю., Лабурцева О. І. 

У статті досліджено особливості перебігу життєвого циклу товару на ринку шкіряних мобільних аксесуарів. Розкрито зміст процесу адаптації управління маркетинговою діяльністю компанії «Valenta» до особливостей етапів життєвого циклу та обґрунтовано перспективи переходу до чергового етапу. Завантажити

Ключові слова: концепція життєвого циклу товару, ринок шкіряних мобільних аксесуарів, комбінування виробничих ресурсів, управління маркетинговою діяльністю