КНУТД СЕРЕД ТОП-100 КРАЩИХ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ ШКІЛ СВІТУ
КНУТД

Київський національний університет технологій та дизайну
Наші публікації Наукові статті Економіка, фінанси, менеджмент Електронний науковий журнал «Технології та дизайн» 2014-4

Маркетингові стратегії управління збутом на ювелірному ринку

Колесник О. В.

В даній статті розглянуто сутність поняття маркетингової стратегії управління збутом як елементу конкурентної боротьби на українському ювелірному ринку. Проаналізовано маркетингові стратегії вітчизняних ювелірних компаній. Запропонована модель визначення маркетингових стратегій управління збутом в залежності від ширини товарного асортименту торговельних підприємств. Завантажити

Ключові слова: маркетингові стратегії управління збутом, збут, маркетингові заходи, ширина товарного асортименту