КНУТД СЕРЕД ТОП-100 КРАЩИХ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ ШКІЛ СВІТУ
КНУТД

Київський національний університет технологій та дизайну
Наші публікації Наукові статті Економіка, фінанси, менеджмент Електронний науковий журнал «Технології та дизайн» 2014-4

Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності на ринку овочевої продукції

Мельниченко С. Ю.

У статті досліджено особливості сучасного стану українського  ринку овочевої продукції. Визначено основи розвитку галузі овочівництва та факторів, які впливають на цей розвиток. Визначено пріоритети підвищення конкурентоспроможності галузі овочівництва. Проаналізована  маркетингова діяльність підприємства ГК «Верес», як одного з найпотужніших виробників овочевої продукції в Україні. Завантажити

Ключові слова: ринок овочевої продукції, маркетинг, маркетингова діяльність підприємства, економічна ефективність