Адреса: 01011 м. Київ, вул. Немировича-Данченка, 2, навчальний корпус 4, каб. 4-0216
Телефон для довідок: тел. (044) 256-21-43
e-mail: [email protected]
Адреса: 01011 м. Київ, вул. Немировича-Данченка, 2, навчальний корпус 4, каб. 4-0216
Телефон для довідок: тел. (044) 256-21-43
e-mail: [email protected]
Напрями діяльності ЦПКДО:
Про дистанційну форму здобуття освіти:
Дистанційна форма здобуття освіти - це індивідуалізований процес здобуття освіти, що відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників освітнього процесу в спеціалізованому середовищі, що функціонує на основі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.
У процесі дистанційного навчання використовується електронна пошта; освітні системи управління (англ. learning management system, LMS), такі як moodle та eFront; засоби аудіо - та відеозв’язку.
Для забезпечення високого рівня якості освітніх послуг до навчального процесу залучаються провідні вчені (професори, доценти, які працюють в КНУТД) та практики (керівники підприємств та установ).
Протягом всього періоду здобуття освіти студентам надаються консультації з викладачами за допомогою електронної пошти та оn-lіnе зв’язку.
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Метою дистанційного навчання – є надання освітніх послуг шляхом застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій за певними освітніми рівнями відповідно до державних стандартів освіти; за програмами підготовки громадян до вступу у навчальні заклади та підвищення кваліфікації працівників. Завданням дистанційного навчання є забезпечення громадянам можливості реалізації конституційного права на здобуття освіти та професійної кваліфікації, підвищення кваліфікації незалежно від статі, раси, національності, соціального і майнового стану, роду та характеру занять, світоглядних переконань, належності до партій, ставлення до релігії, віросповідання, стану здоров’я, місця проживання відповідно до їх здібностей.
ПЕРЕВАГИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Суттєвою перевагою дистанційного навчання є можливість реалізувати доступ до всіх рівнів освіти всіх тих, хто не має змоги навчатись у закладах вищої освіти за класичними формами внаслідок тих чи інших причин:
Також перевагами дистанційної освіти є те, що така форма здобуття освіти дає можливість підвищити якість освітніх послуг шляхом залучення до підготовки та проведення дистанційного навчання, створення навчальних Web-ресурсів висококваліфікованих викладачів, фахівців-практиків з різних галузей. Студенти дистанційної форми здобуття освіти отримують повні електронні конспекти лекцій за програмою денної форми здобуття освіти. Дистанційне Інтернет-навчання сприятливо позначається і на особистісному розвитку, підвищуючи рівень самоорганізації і відповідальності, удосконалюючи рівень комп’ютерної грамотності.
Дистанційне навчання можливе будь-де, будь-коли та для будь-кого і вже стало важливою складовою віртуальної соціалізації особистості.
|
![]() |
|
Інженер-програміст І категорії Новак Дмитро Сергійович Телефон (факс) для довідок: +38044-256-21-43 e-mail: |
З метою впровадження новітніх освітніх інформаційних технологій в процес навчання на базі ІПСТН у 2008 році створено Центр дистанційної освіти (ЦДО). У ЦДО, згідно наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 732 від 22.07.2010 «Про впровадження педагогічного експерименту з дистанційного навчання у Київському національному університеті технологій та дизайну», здобувають освіту студенти за дистанційною формою здобуття освіти.
Вагомий внесок у його становлення та розвиток зробив перший керівник - доктор технічних наук, професор Злотенко Борис Миколайович. За час існування центру його керівниками також були Жданова Ольга Алімівна та Федорів Надія Миколаївна.
З квітня місяця 2016 року наказом №92 від 27.04.2016 року змінено назву на Центр підвищення кваліфікації та дистанційної освіти (ЦПКДО).
Освітня діяльність здійснюється за дистанційною формою здобуття вищої освіти (за заочною формою з використанням технологій дистанційного навчання) за спеціальностями: «Економіка», «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа та страхування», «Менеджмент», «Маркетинг» «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», «Право», «Комп’ютерні науки», «Прикладна механіка», «Галузеве машинобудування», «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка», «Технології легкої промисловості», «Туризм», «Публічне управління та адміністрування».
В умовах соціальних трансформацій, які потребують глибинних перетворень у системі освіти, важливого значення набуває підготовка керівників університетів, академій, інститутів, коледжів, науково-педагогічних, педагогічних, працівників для роботи в інформаційному суспільстві, які здатні забезпечити супровід реалізації освітньої політики як пріоритетної функції держави, що сприяє задоволенню освітніх і духовно-культурних потреб усіх суб’єктів освітнього процесу, розвитку їхньої здатності до саморозвитку та навчання упродовж всього життя.
Особливе місце в цьому процесі належить системі підвищення кваліфікації, оскільки вона за своїм призначенням є інструментом перебудови освітньої галузі і, відповідно, соціальних перетворень на якісно новому рівні, що забезпечить розвиток національної науково-освітньої інформаційної мережі та інформаційних ресурсів за головними галузями знань, її приєднання, зокрема, до європейських науково-освітніх мереж. Саме в системі підвищення кваліфікації, враховуючи специфіку контингенту слухачів, можна створити інноваційно-розвивальне середовище, в якому, спираючись на професійний досвід фахівців, ініціювати їхній професійний та особистісний розвиток, сприяти проєктуванню слухачем власної стратегії ефективної професійної діяльності.
Головна ідея підвищення кваліфікації полягає в розвитку їхніх загальних і спеціальних (посадово-функціональних компетентностей) на основі базової освіти, професійного та життєвого досвіду, особистісних інтересів, соціальних запитів і потреб держави щодо ефективного виконання професійних обов’язків, формування інформаційно-цифрової компетентності індивідуумів в умовах інформаційного суспільства та відкритої освіти.
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 30.04.2013 №1480л Київський національний університет може здійснювати підвищення кваліфікації слухачів за акредитованими спеціальностями обсягом 750 осіб щорічно.
ЦПКДО організовує підвищення кваліфікації для таких категорій слухачів:
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників» підвищення кваліфікації здійснюється за інституційною (очна (денна, вечірня), заочною, дистанційною, мережевою) формою підвищення кваліфікації, форми підвищення кваліфікації можуть поєднуватись.
У 2020-2021 навчальному році Підвищення кваліфікації ведеться за програмою «Використання цифрових технологій в освітньому процесі», затвердженою Вченою радою університету 25.11.2020, протокол № 4.
Метою підвищення кваліфікації за програмою «Використання цифрових технологій в освітньому процесі» є удосконалення управлінської, науково-методичної та професійно-фахової компетентностей слухачів з проблем використання цифрових технологій в освітньому процесі; розвитку загальних і спеціальних компетентностей; застосуванні оновлених компетентностей в умовах соціальних трансформацій.
Обсяг програми підвищення кваліфікації – 180 год / 6 кредитів ЄКТС. Обсяг одного навчального модуля встановлений у межах 30 год / 1 кредит ЄКТС.
За умови використання накопичувальної системи підвищення кваліфікації обсяг одного етапу не повинен бути меншим 30 год / 1 кредит ЄКТС.
ПЕРЕЛІК ВИДАНИХ ДОКУМЕНТІВ ПРО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ