Онлайн курс: Базові елементи бренду
Викладач: Хана Вольфова, Ph.D.,
ŠKODA AUTO UNIVERSITY
Даний курс зосереджений на ключових аспектах брендів у сучасному бізнесі та міжнародному бізнес-середовищі. Він включає в себе модулі, зосереджені на вивченні основ політики бренду, елементів бренду, цінності бренду та його маркетингових переваг.
Після завершення курсу учасники зможуть: розуміти основи політики брендів; визначати основні елементи брендів; набути знання про важливість брендів у маркетинговому середовищі; розуміти основні підходи до цінностей брендів.
Дата проведення:
пт. 03.05.2024 з 8:30 – 11:00 год
Формат проведення: Онлайн
Цільові групи:
Студенти, викладачі, співробітники, усі бажаючі
Мова: англійська
Тривалість: 2,5 години
Реєстрація за посиланням: https://forms.office.com/pages/responsepage.aspx?id=WuD8oDxrOkyeQKvdBpAeTc1y2tM-CVCn1w4WnC06olUOTNBTUdBTDFSUERJUkMyMEMxODY1NDVHUi4u&origin=lprLink
Дедлайн для реєстрації: 2 травня 2024 року
Онлайн курс: STP діяльність та маркетинг
Викладач: Хана Вольфова, Ph.D.,
ŠKODA AUTO UNIVERSITY
Даний курс призначений для вивчення критичних маркетингових концепцій сегментації та позиціонування (STP). Він охоплює вивчення основ сегментації та її важливість для просування бізнесу, критерії сегментації ринку, процес вибору цільового сегмента, оцінювання цільового сегмента, стратегії позиціонування, брендинг і ребрендинг.
Протягом курсу учасники застосовуватимуть заходи STP на прикладах, покращуючи своє розуміння цих фундаментальних маркетингових стратегій.
Дата проведення:
пт. 10.05.2024 з 08:30 – 11:00 год
Формат проведення: Онлайн
Цільові групи:
Студенти, викладачі, співробітники, усі бажаючі
Мова: англійська
Тривалість: 2,5 години
Реєстрація за посиланням: https://forms.office.com/pages/responsepage.aspx?id=WuD8oDxrOkyeQKvdBpAeTc1y2tM-CVCn1w4WnC06olUM0pKVjJOVjc3OEExREVVU0xKU0k3OEEzVi4u&origin=lprLink
Дедлайн для реєстрації: 9 травня 2024 року
https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:7190667951560122369
01.05.2024