На початку травня на кафедрі підприємництва та бізнесу в межах міжнародного проєкту Консорціуму INTREPID-HEI відбувся курс відкритих лекцій доктора філософії Хани Вольфової, члена кафедри маркетингу та менеджменту ŠKODA AUTO UNIVERSITY (Чеська Республіка).
Слухачами курсу відкритих лекцій стали здобувачі вищої освіти 1–2 курсів спеціальності 076 Підприємництво та торгівля, а також викладачі кафедри підприємництва та бізнесу. Зокрема, здобувачі першого курсу прослухали відкриті лекції в межах освітньої компоненти «Основи підприємництва».
До курсу мали змогу долучитись усі охочі як здобувачі Університету, так і науково-педагогічні працівники.
Перша лекція відбулась 3 травня 2024 р. та мала назву «Базові елементи бренду». Лекція розкривала ключові аспекти брендів у сучасному бізнесі та у міжнародному бізнес-середовищі, включала в себе модулі, зосереджені на вивченні основ політики бренду, елементів бренду, цінності бренду та його маркетингових переваг.
Після завершення лекції здобувачі отримали нові знання щодо основ політики брендів, вагомості брендів у маркетинговому середовищі; навчились визначати основні елементи брендів та розуміти основні підходи до цінностей брендів.
Друга лекція на тему «STP діяльність та маркетинг» була проведена 10 травня 2024 р., Хана Вольфова поділилася зі здобувачами теоретичним матеріалом щодо критичних маркетингових концепцій сегментації та позиціонування (STP). Лекція охоплювала такі актуальні питання, як: вивчення основ сегментації та її важливість для просування бізнесу; критерії сегментації ринку; процес вибору цільового сегмента; оцінювання цільового сегмента; стратегії позиціонування; брендинг та ребрендинг. На початку лекції здобувачі отримали завдання, яке полягало в визначенні цільової аудиторії левітуючих будинків (мобільні будинки, що використовують силу тяжіння землі та відновлювальні джерела енергії, здатні плавати на висоті до 50 м.), протягом лекції здобувачі мали доопрацьовувати надану їм презентацію в онлайн-інструменті графічного дизайну Canva, використовуючи набуті знання.
Впродовж курсу відкритих лекцій між здобувачами та лектором відбувалося жваве обговорення проблематики та ролі маркетингу в розвитку власного бізнесу, здобувачі активно ставили Хані Вольфовій запитання й отримували вичерпні відповіді.
Щиро дякуємо доктору філософії Хані Вольфовій за неймовірно цікаві, інформативні та корисні лекції, та принагідно дякуємо партнерам Консорціуму INTREPID-HEI (https://intrepid-hei.eu/ ) за плідну співпрацю та за можливість імплементації зарубіжного досвіду в освітньому процесі Київського національного університету технологій та дизайну.
15.05.2024