КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету хімічних та біофармацевтичних технологій (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни:  Інноваційні технології хімічних волокон.

Тип модуля: вільного вибору студента.

Семестр: 2.

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: уявлення про теоретичні та практичні питання одержання волокон зі спеціальними властивостями, отримання з них виробів з потрібним комплексом властивостей, найбільш поширені методи регулювання технологічними процесами;

вміти: розбиратись в методах одержання волокон зі спеціальними властивостями;

здатен продемонструвати: уявлення про функції інженера-технолога в організації технологічного процесу; свідомо користуватись технологічними термінами та поняттями;

володіти: теоретичними i практичними основами організації підприємств по виробництву з хімічних волокон; практичні питання одержання волокон зі спеціальними властивостями, отримання з них виробів з потрібним комплексом властивостей, практичними питаннями одержання волокон зі спеціальними властивостями, отримання з них виробів з потрібним комплексом властивостей.

Програмні результати навчання: ПРН 4, ПРН 9, ПРН 12.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити):  фізико-хімічні властивості полімерів та методи їх контролю, методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності.

Зміст навчального модуля:  загальні поняття про полімерні волокна і волокнисті композиційні матеріали, їх класифікація, застосування. Основні технології отримання полімерних волокон і волокнистих композиційних матеріалів. Особливості отримання та властивості полімерних волокон і волокнистих композиційних матеріалів спеціального призначення.

Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.

Форми навчання: денна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, дослідницький.

Методи контролю: усний (усне опитування), письмовий (завдання), тестовий, лабораторний.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 2).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань та комплекти тестових завдань для поточного і підсумкового контролів.

Мова навчання: українська.