КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету хімічних та біофармацевтичних технологій (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Спеціальні технології переробки полімерів.

Тип модуля: вільного вибору студентів.

Семестри: 5, 6, 7, 8.

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 540; кількість кредитів ЄКТС – 18.

Результати навчання:

знати: теоретичні та практичні питання процесів переробки пінополімерів в вироби з потрібним комплексом властивостей, властивості та технологічні процеси отримання тари та упаковки з полімерних матеріалів, та їх особливості, декорування полімерних матеріалів;

вміти: розбиратись в апаратурному оформлення технологічних процесів; користуватись  технологічними термінами та поняттями, виконувати розрахунки, пов’язані з витратами полімерів та допоміжних хімічних матеріалів, моделювати хіміко-технологічні процеси випуску полімерних матеріалів в умовах науково-дослідної або проектної установи, виробництва для розробки технічного завдання, технологічного процесу, будувати технологічні схеми переробки різних видів полімерної продукції, оцінювати ефективність виконання технологічних процесів і операцій.

Програмні результати навчання: ПРН 2, ПРН 13, ПРН 8.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): загальна та неорганічна хімія, фізика і хімія полімерів, техно-хімічний контроль переробки полімерів, загальна хімічна технологія, технологія та устаткування переробки полімерів.

Зміст навчального модуля: класифікація наповнювачів та складових спінених полімерних композицій, моделювання складу компонентів полімерних сумішей, особливості властивостей наповнювачів та складових гумових сумішей та полімерних композицій, класифікація полімерних пакувальних матеріалів, технологія отримання, особливості декорування.

Види навчальних занять:  лекції, лабораторні, консультації.

Форми навчання: денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстративний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний (усне опитування), письмовий (індивідуальні  завдання, задачі, звіти по лабораторних роботах),.тестовий, лабораторний.

Форми підсумкового контролю: залік (семестри: 5,6,7,8).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.