КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету хімічних та біофармацевтичних технологій (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Біоінженерія (клітинна генетика).

Тип модуля:  вільного вибору студента.

Семестр:  8.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: характеристику основних молекулярних процесів життя; організацію геному та принципи його функціонування; основні закономірності мінливості та спадковості, етапи розвитку сучасного стану генетики; особливості процесів транскрипції, трансляції та холдингу в різних геномах;

вміти: використовувати схеми, що відображають основні молекулярні процеси життя; володіти молекулярно-генетичними методами дослідження;

володіти навичками: екологічної грамотності і використання базових знань в області біології в життєвих ситуаціях; використання основних технічних засобів у професійній діяльності;

здатен продемонструвати: сучасні уявлення про основи біотехнології та генної інженерії; переваги та недоліки різноманітних методів клітинної генетики; розуміння соціальної значимості і вміння прогнозувати наслідки своєї професійної діяльності; готовність нести відповідальність за свої рішення.

Програмні результати навчання: ПРН2, ПРН9.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): біохімія, загальна біотехнологія, загальна мікробіологія та вірусологія, екологічна біотехнологія, органічна хімія.

Зміст навчального модуля: Місце біоінженерії в сучасній біології. Сучасний стан розвитку генно-інженерних досліджень. Особливості ДНК. Векторні конструкції для генетичної інженерії. Генетична трансформація та вибір трансгенних клітин  Культивування та гібридизація клітин. Клонування організмів. Генетично змінені організми. Механізми контролю генетично змінених організмів.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форма навчання:  денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, метод проблемного викладання, дослідницький.

Методи контролю: усний (усне опитування), письмовий (індивідуальні завдання, задачі), тестовий.

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 8).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальне завдання, тести, питання для поточного і підсумкового контролю.

Мова навчання: українська.