КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету хімічних та біофармацевтичних технологій (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Загальна хімічна технологія.

Тип модуля: вільного вибору студента.

Семестр: 8.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: основні критерії оцінки хімічних технологій; напрямків розвитку сировинної і енергетичної баз, забезпечення водою хімічного підприємства та шляхів розвитку хімічної промисловості; різноманітність об’єктів хімічної технології, хімічної промисловості, основні види хімічної продукції; сучасні уявлення про механізми і принципи фізико-хімічних перетворень; сучасні уявлення про принципи структурної організації, типові функції і механізми роботи технологічних об’єктів хімічних виробництв;

вміти: проводити розрахунки, конструювання та проектування обладнання хімічних виробництв; уміти оцінювати техніко-економічні показники хіміко-технологічних процесів.

Програмні результати навчання: ПРН 6, ПРН 16, ПРН 17.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): вища математика, фізика, загальна та неорганічна хімія, органічна хімія, фізична та колоїдна хімія.

Зміст навчального модуля: Класифікація хіміко-технологічних процесів; основні показники (ступінь перетворення сировини, вихід продукту, інтенсивність, селективність, витратні коефіцієнти) хіміко-технологічних процесів та обладнання різних типів; загальні термодинамічні і кінетичні закономірності хіміко-технологічних процесів різного типу; моделювання хіміко-технологічних процесів, каталітичні процеси, хімічні реактори.

Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний (усне опитування), письмовий (індивідуальні завдання, задачі, звіти по лабораторних роботах), тестовий, лабораторний.

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 8).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань для модульного, підсумкового контролю та захисту лабораторних робіт, комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контролю.

Мова навчання:  українська.