КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

БІОТЕХНОЛОГІЯ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни:   Фізична та колоїдна хімія.

Тип модуля: обов’язковий.  

Семестри:    3, 4.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 270, кількість кредитів ЄКТС – 9.

Результати навчання:

знати: теоретичні  положення та закони  хімії, фізики, термодинаміки, хімічної кінетики, каталізу з метою розраховування фізико-хімічних даних або технічних умов  – термодинамічні  функції,  фазовий стан, константи та кінетичні параметри  типових процесів тепло-масообміну,  хімічних реакцій, фазових перетворень, теоретичні  положення  хімії, фізики, термодинаміки, хімічної кінетики з метою розраховування (прогнозування) фізико-хімічних  даних  для  технологічного регламенту, або ТЗ, або технічних умов:   будову, фізико-хімічні властивості, реакційну здатність компонентів техпроцесу;

вміти: використовувати теоретичні положення каталізу та довідкові дані з метою здійснювання підбіру  і прогнозування активністі, селективністі та інших тех-нологічних характеристик  каталізаторів різних хіміко-технологічних процесів, використовувати положення теорії дисперсних систем  з метою  аналізу і прогнозування  фазового стану і властивості речовин в високодисперсному стані для технологічного  регламенту або технічних умов.

Програмні результати навчання: ПРН 2, ПРН 12.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): загальна та неорганічна хімія, фізика, органічна хімія, аналітична хімія.

Зміст навчального модуля: поняття, закони та потенціали термодинаміки, будова речовини, діаграми стану систем, ректифікація, розчинність, закон розподілу, розчини електролітів та їх кількісні характеристики, каталіз та каталізатори, класифікація, одержання та властивості дисперсних систем, високомолекулярні сполуки.

Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.

Форми навчання:  денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, дослідницький.

Методи контролю: усний (опитування), лабораторний (звіти по лабораторних роботах), письмовий (індивідуальні завдання, задачі), тестовий.

Підсумковий контроль: екзамен (3,4 семестри).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань для модульного, підсумкового контролю та захисту лабораторних робіт, комплекти тестових завдань для захисту лабораторних робіт, до модульного та підсумкового контролю.

Мова навчання:  українська.