КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

ПРОМИСЛОВА ФАРМАЦІЯ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Фізична та колоїдна хімія.

Тип модуля: обов’язковий.

Семестр(и): 3,4

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180 ; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: теоретичні положення та закони хімії, фізики, термодинаміки, хімічної кінетики, каталізу з метою розраховування фізико-хімічних даних або технічних умов – термодинамічні функції, фазовий стан, константи та кінетичні параметри типових процесів тепло-масообміну, хімічних реакцій, фазових перетворень; теоретичні положення хімії, фізики, термодинаміки, хімічної кінетики з метою розраховування (прогнозування) фізико-хімічних даних для технологічного регламенту, або ТЗ, або технічних умов: будову, фізико-хімічні властивості, реакційну здатність компонентів технологічного процесу.

вміти: використовувати теоретичні положення каталізу та довідкові дані з метою підбору і прогнозування активністі, селективністі та інших технологічних характеристик каталізаторів різних хіміко-технологічних процесів. Вміти використовувати положення теорії дисперсних систем з метою аналізу і прогнозування фазового стану і властивості речовин в високодисперсному стані для технологічного регламенту або технічних умов.

Програмні результати навчання: ПРН 1, ПРН 10, ПРН 18, ПРН 21.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): загальна та неорганічна хімія, фізика, органічна хімія, аналітична хімія.

Зміст навчального модуля: Поняття, закони та потенціали термодинаміки; будова речовини; діаграми стану систем; ректифікація; розчинність; закон розподілу; розчини електролітів та їх кількісні характеристики; каталіз та каталізатори; класифікація, одержання та властивості дисперсних систем; високомолекулярні сполуки.

Види навчальних занять: лекція, лабораторне, практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний (застосовується при роботі студентів на лекціях та при самостійній роботі студентів), репродуктивний (застосування правил та законів при підготовці до лабораторних занять).

Методи контролю: усний (запитально-відповідна форма застосовується при перевірці якості опрацювання лекційного матеріалу при підготовці до лабораторних занять), письмовий (виконання письмових робіт при проведенні модульного контролю, іспиту), тестовий.

Підсумковий контроль: залік (семестр 3), екзамен (семестр 4).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань для модульного, підсумкового контролю та захисту лабораторних робіт, комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контролю.

Мова навчання:  українська.