КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

ПРОМИСЛОВА ФАРМАЦІЯ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва модуля: Навчальна інженерна практика.

Тип модуля: обов’язковий .

Семестр: 6

Обсяг модуля: загальна кількість годин - 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: структуру фармацевтичного виробництв, інженерних служб, що забезпечують основні технологічні процеси, виробництво холоду, технологію одержання теплоносіїв для технологічних потреб, підготовки води для виробництва пари, стислого повітря, очищення повітря для чистих приміщень фармацевтичних виробництв;

вміти: описувати та складати схеми подачі холоду у виробничий процес, одержання стислого повітря, очищення повітря для чистих приміщень; порівнювати технічні характеристики холодильних машин, обладнання для одержання теплоносіїв, компресорів, установок зворотньюго осмосу, іоно-обмінних установок різних конструкцій, багатоступеневих дистиляційних установок, ректифікаційних колон, реакторів, фільтрів, випарних апаратів, апаратури для абсорбції, сушильного устаткування тощо; оформити звіт з практики та захистити його;

Програмні результати навчання: ПРН 6, ПРН 16, ПРН 24.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити):

Безпека життєдіяльності та цивільний захист, Вища математика, Фізика, Загальна та неорганічна хімія, Аналітична хімія, Біохімія та фармацевтична хімія, Технології фармацевтичних препаратів, Професійні комунікації

Зміст навчального модуля: Загальне знайомство з фармацевтичним виробництвом, інженерними службами, що забезпечують основні технологічні процеси. Холодильні машини. Схеми подачі холоду у виробничий процес. Одержання теплоносіїв для технологічних потреб. Паросилове господарство. Насоси. Виробництво стислого повітря. Компресори. Вакуумне господарство. Схема одержання вакууму. Очищення повітря для чистих приміщень Фільтри попереднього та фінішного очищення повітря. Одержання води очищеної, води для ін’єкцій, обладнання. Робота та устрій ректифікаційних колон, реакторів, фільтрів, випарних апаратів, апаратури для абсорбції, сушильного устаткування, розділяючи колон, екстракторів-дифузорів, рідинних екстракторів, тощо. Очищення стічних вод. Підведення підсумків. Заповнення щоденника, підготовка звіту про інженерну практику. Складання заліку

Види навчальних занять: консультація.

Форми навчання: денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий.

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 6).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік тем, щоденник і звіт з практики.

Мова навчання: українська.