КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

ПРОМИСЛОВА ФАРМАЦІЯ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Професійні комунікації

Тип модуля: обов’язковий

Семестр(и): 6

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180 ; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: сутність та теоретичні основи професійної комунікації, визначення ролі професійної комунікації у ефективному управлінні, формування професійно-комунікативної компетентності, засвоєння системи норм і цінностей професійної комунікації;

вміти: самостійно вести ефективні професійні ко­мунікації, у тому числі засобами інформаційних технологій, вести ефективні міжособистісні комунікації з застосовуванням елементів процесу формування стратегії і тактики професійних комунікативних контактів;

Програмні результати навчання: ПРН 2, ПРН 8, ПРН 26

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): ділова українська мова,  виробничий  менеджмент, філософія,політологія, соціологія.

Зміст навчального модуля: Професійна комунікація: цілі і функції. Типологія професійних комунікацій. Комунікація як суспільне явище. Комунікація як особлива, специфічна функція управління. Типологія публічних виступів. Структура і модель публічного виступу. Поняття презентації. Чинники ефективної презентації.  Основні комунікативні навички. Мова у діловому спілкуванні. Закономірності сприйняття вербальної інформації. Бар'єри сприйняття інформації. Техніка пасивного і активного слухання. Проблема гендерних особливостей комунікативної поведінки в діловому спілкуванні. Комунікативна компетентність як найважливіша складова професійної підготовки фахівців. Техніка ведення ефективної професійної комунікації.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний (усне опитування), письмовий (індивідуальні завдання, задачі), тестовий.

Підсумковий контроль: залік (семестр 6).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань для модульного, підсумкового контролю, комплекти тестових завдань для поточного та підсумкого контролю.

Мова навчання:  українська.