КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету дизайну (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Теорія моди і фешн-індустрія.

Тип модуля: вільного вибору студента.

Семестри: 2

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 270; кількість кредитів ЄКТС – 9,0.

Результати навчання:

знати: принципи впливу моди на розвиток і оновлення костюма; основні етапи розвитку сучасної  моди, структуру та сегментацію індустрії моди, основи fashion-маркетингу та маркетингових комунікацій, особливості PR в індустрії моди, можливості засобів масової інформації в просуванні модної марки; побудову діяльності компаній, які представляють модні торгові марки, основи формування дизайну виставкового стенду, приміщення, фото та відео;

вміти: користуватися методами системно-порівняльного та аналітичного аналізу модних торгових марок, використовувати знання та вміння з питань індустрії моди та маркетингу на практиці, формувати компетенції щодо оволодіння базовими уявленнями (основами) з індустрії моди та маркетингу, та її аспектів для використання у практиці бізнесу (для практичної реалізації);

здатен продемонструвати: уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел для вирішення наукових і творчих завдань в галузі професійної діяльності, спрогнозувати та проаналізувати тренди в індустрії моди;

володіти: системними знаннями з індустрії моди та її компонентів, сучасного стану та динаміки  розвитку моди, fashion-маркетингу, творчих здібностей студентів для подальшого їх  втілення за допомогою такого ефективного маркетингового інструменту як виставка.

Програмні результати навчання: ПРН 1, ПРН 14.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності, сучасні технології дизайн-діяльності (за видами дизайну); проектування (за видами дизайну); проектна графіка (за видами дизайну).

Зміст навчального модуля: Основні аспекти індустрії моди: маркетинг, брендинг, мерчандайзинг. Поняття моди. Історія дослідження моди. Аналіз основних теорій моди. Автократичні, мотиваційні, соціально-економічні теорії моди. Мода в теорії та на практиці. Основні поняття та складові, категорії та базові сегменти фешн-індустрії. Основні рівні промисловості фешн-індустрії. Побудова бренду в індустрії моди. Створення та просування торгової марки. Іноземні видання про маркетинг в індустрії моди. Історія розвитку вітчизняної індустрії модного одягу. Особливості української фешн-індустрії. Український тиждень моди. Представники української фешн-індустрії на рівні європейського ринку. Засоби масової інформації та технології виставкового дизайну в індустрії моди. Особливості роботи зі ЗМІ в індустрії моди. Рекомендації прес-служби UFW. Інструкції зі складання портфоліо. Використання виставкового фоторепортажу для просування товарів та послуг в індустрії моди.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання: денна .

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний .

Форми підсумкового контролю: екзамен (2 семестр).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання: українська.