КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету дизайну (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Психологія вищої школи.

Тип модуля: вільного вибору студента.

Семестр  2.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: проблеми сучасної психології вищої школи і основні напрямки реформування освіти; як за допомогою мовних та немовних засобів комунікації можна переконати та вплинути на іншу людину; принципи психологічного дослідження, структуру і функції спілкування; особливості безконфліктного існування, поведінку людини в конфлікті, шляхи його вирішення для полегшення налагодження продуктивних міжособистісних взаємин, конструювання ділових стосунків;

вміти: визначати основні психічні, соціально-психічні та психофізіологічні прояви особистості та давати їм наукову обґрунтовану психологічну інтерпретацію; уміти визначати (діагностувати) характеристики та особливості прояву різних психічних процесів, станів і властивостей людини залежно від ситуації та обставин; знаходити порозуміння в колективі різних структурних підрозділів підприємства; самостійно працювати над засвоєнням знань; удосконалювати навички самостійної навчальної роботи;

володіти: навичками самостійно мислити; давати пояснення щодо основних психічних явищ особистості, її формування, розвитку і самовдосконалення; вирішувати питання професійного самовизначення; розрізняти індивідуально-психологічні якості і властивості, а також характеристики людської особистості в цілому, з метою найефективнішої взаємодії в різних видах діяльності; на основі самопізнання формувати власний стиль науково- педагогічної діяльності та професійного спілкування; вивчати наукову літературу; об’єктивно оцінювати і сприймати погляди різних авторів на розуміння психологічних проблем;

здатен продемонструвати: вміння давати пояснення щодо основних психічних явищ особистості, її формування, розвитку і самовдосконалення; вирішувати питання професійного самовизначення; розрізняти індивідуально-психологічні якості і властивості.

Програмні результати навчання: ПРН 15.      

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): сучасні технології моделювання та художнього оздоблення виробів, теорія моди і фешн-індустрія, методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності, системно-структурне проектування виробів різного призначення, сучасні методи дизайн-проектування одягу

Зміст навчального модуля: вивченні проблеми сучасної психології вищої школи і основних напрямків реформування освіти, принципи психологічного дослідження, структуру і функції спілкування, психологічні способи впливу в процесі спілкування; закономірності професійного становлення та особистісного зростання фахівців, особливості безконфліктного існування, конструювання ділових стосунків; взаємовплив та взаємодія між людьми; як за допомогою мовних та немовних засобів комунікації можна переконати та вплинути на іншу людину; вміти ефективно приймати рішення, підґрунтям яких буде знання психологічної природи людини, психології колективу та діяльності; самостійно працювати над засвоєнням знань; удосконалювати навички самостійної навчальної роботи; на основі самопізнання формувати власний стиль науково-педагогічної діяльності та професійного спілкування; підвищувати рівень комунікативної компетентності у сфері міжособистісних взаємин; вирішувати конфлікти та протистояти психологічному впливу; взаємодіяти та розуміти інших.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання, наочний, практичний.

Методи контролю: усний (виступи на практичних заняттях, опитування), письмовий (завдання), тестовий, лабораторний (звіти), графічний (таблиці, схеми, рисунки, ескізи).

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 2).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань для підсумкового контролю, комплект завдань для підсумкового контролю в електронному вигляді для тестування через інтернет.

Мова навчання:  українська.