КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету дизайну (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Системно-структурне проектування виробів різного призначення

Тип модуля: вільного вибору студента.

Семестр: 2

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: підходи до системного аналізу при оцінюванні виготовленої продукції відповідно вимогам нормативних документів; перелік стандартизованих показників якості до виробів легкої промисловості та матеріалів для їх виготовлення; принципи розробки нових моделей виробів легкої промисловості; вимоги до промислових систем моделей побутового та спеціального одягу; принципи та методики розрахунку систем моделей одягу (побутового та спеціального) для запуску їх у виробництво; вимоги до якості конструкторської документації та зразків моделей одягу;

вміти: формулювати вимоги до виробів, промислових систем моделей одягу, формувати номенклатуру показників якості виробів легкої промисловості та матеріалів для їх виготовлення; визначити систему моделей і добирати моделі; проектувати нові моделі одягу з урахуванням особливостей різних систем; використовувати принципи взаємозамінності та сумісності при розробці систем моделей; розраховувати показники систем моделей; оцінювати якість конструкторської документації та зразків моделей одягу;

володіти навичками розробки моделей виробів легкої промисловості різної складності та призначення, експериментальних зразків та конструкторської документації; розробки номенклатури показників якості різних виробів легкої промисловості та матеріалів для їх виготовлення; розробки промислових систем моделей побутового та спеціального одягу; використання методик розрахунку систем моделей одягу для запуску їх у виробництво; оцінювати якість конструкторської документації; оцінювати якість зразків моделей одягу, використовуючи чинні стандарти.

здатен продемонструвати: знання та навички з розробки вимог, формування номенклатури показників якості, виробів та матеріалів, проектування нових моделей швейних виробів з урахуванням особливостей різних систем, створення та оцінки якості конструкторської документації та зразків моделей одягу

Програмні результати навчання: ПРН 5, ПРН 8.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності, сучасні методи дизайн-проектування одягу.

Зміст навчального модуля: класифікаційні угруповування виробів спеціального призначення, вимоги до захисного одягу від визначених видів небезпеки, номенклатура обов’язкових показників якості виробів спеціального призначення та матеріалів для їх виготовлення, системний підхід до проектування виробничого одягу, особливості організації процесу і методу проектування спеціального одягу для різних умов виробництва, розробка нормативно-технічної документації для масового та серійного виготовлення спеціального одягу, передумови добору моделей до систем для запуску їх у виробництва, поняття виробничо-технологічної та конструктивно-технологічної однорідності, проектування нових моделей одягу раціональними асортиментами серіями, оцінка якості проектної документації та зразків моделей одягу.

Види навчальних занять: лекція, лабораторне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний (виступи на лабораторних заняття та лекціях), усне опитування, письмовий (вправи, завдання), лабораторний (звіти, презентації, креслення конструкції виробів), графічний (креслення, лекала, таблиці, схеми, рисунки, ескізи), тестовий.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 2).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань і комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.