КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

ДИЗАЙН (ЗА ВИДАМИ)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни:   Професійні комунікації.

Тип модуля:  обов’язковий.

Семестр:   5

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС –   6,0.

Результати навчання:

знати: діловий етикет як форму міжособистісної професійної діяльності;

вміти: моделювати визначальні психічні стани поведінки людини при діловому спілкуванні; використовувати текст як головний інструмент службової письмової комунікації; діагностувати особистісні орієнтації людини, які визначають типовий характер спілкування;

володіти: засобами моделювання стилів та типів взаємодії для забезпечення ефективної ділової комунікації;

здатен продемонструвати: методи регуляції різних типів взаємодії людей у процесі спілкування в залежності від ситуації

Програмні результати навчання: ПРН 18, ПРН 34.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): українська та зарубіжна культура; ділова українська мова; філософія, політологія та соціологія; іноземна мова (за професійним спрямуванням); менеджмент сфери послуг

Зміст навчального модуля:  Спілкування як інструмент професійної діяльності. Функції ділового спілкування. Види і форми спілкування (мовлення і невербальні засоби спілкування). Формування ділового іміджу. Основи ділового етикету. Мовленнєвий етикет та його роль у комунікативному процесі. Значення етикету для досягнення успіху у ділових стосунках. Культура ділового спілкування. Найпоширеніші помилки у сфері ділового етикету. Стратегії поведінки під час професійної чи ділової бесіди. Форми колективного обговорення професійних проблем: збори, нарада, дискусія. Риторика. Культура сприймання публічного виступу.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний (виступи на практичних заняттях, усне опитування,  «мозковий штурм»), письмовий (вправи, завдання), тестовий.

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 5).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.