КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми

МОДЕЛЮВАННЯ, КОНСТРУЮВАННЯ ТА ХУДОЖНЄ ОЗДОБЛЕННЯ ВИРОБІВ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Теорія моди і фешн-індустрія.

Тип модуля: обов’язковий.

Семестр  1.

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: структуру індустрії моди та її компонентів, сучасного стану та динаміки розвитку моди, fashion-маркетингу, розвиток творчих здібностей студентів для подальшого їх втілення за допомогою такого ефективного маркетингового інструменту як виставка;

вміти: застосовувати базові уявлення (основи) з індустрії моди та маркетингу, та її аспектів для використання у практиці бізнесу (для практичної реалізації);

володіти навичками вирішення задач сучасного проектування нових моделей одягу, застосування сучасних методів моделювання просторових форм виробів легкої промисловості з використанням сучасних стильових рішень та нових досягнень галузі, науки, техніки та мистецтва на основі системного підходу;

здатен продемонструвати: навички із застосування у практиці бізнесу  базових уявлень з основ індустрії моди та маркетингу та їх аспектів; вирішення задач сучасного проектування нових моделей одягу, застосування сучасних методів моделювання просторових форм виробів легкої промисловості з використанням сучасних стильових рішень.

Програмні результати навчання: ПРН 12, ПРН 13.  

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): сучасні технології моделювання та художнього оздоблення виробів, методологія сучасних наукових досліджень з основами інтелектуальної власності.

Зміст навчального модуля: Основні етапи розвитку сучасної індустрії моди; структуру та сегментацію індустрії моди; основи fashion-маркетингу та маркетингових комунікацій;  основи бізнес-аспектів моди – франчайзингу; основи мерчандайзингу в індустрії моди;  особливості PR в індустрії моди; можливості засобів масової інформації в просуванні модної марки;  побудову діяльності компаній, які представляють модні торгові марки; основи формування дизайну виставкового стенду, приміщення, фото та відео. Принципи розробки творчої колекції нових моделей виробів легкої промисловості.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання, наочний, практичний.

Методи контролю: усний (виступи на практичних заняттях, опитування), письмовий (завдання), тестовий, лабораторний (звіти), графічний (таблиці, схеми, рисунки, ескізи).

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 1).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, комплект завдань для підсумкового контролю в електронному вигляді для тестування через інтернет.

Мова навчання:  українська.