КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету економіки та бізнесу (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва модуля: Стаффінг.

Тип модуля: вільного вибору студента.

Семестр 8

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 120; кількість кредитів ЄКТС – 4.

Результати навчання:

знати: призначення професії (роль, обов’язки та відповідальність); оцінка профессії і компенсацій (класи, дослідження заробітної плати і оплати праці); прийняття на роботу (рекрутинг, відбір та розміщення); управління продуктивністю (критерії продуктивності); структуру і принципи роботи кадрової служби; основні методи і прийоми в роботі менеджера з персоналу на базі вимог діючих нормативних актів в цій галузі;

вміти: аналізувати посади; вміти прогнозувати потребу в зімні структури людських ресурсів на підприємстві; складати організаційно – розпорядчі, особові та довідково-інформаційні документи у роботі з кадрами; ефективно використовувати сучасні методики роботи з персоналом; аналізувати ефективність кадрового менеджменту підприємства; розробляти управлінські рішення з удосконалення кадрового менеджменту;

Програмні результати навчання: ПРН 3, ПРН 5, ПРН 15, ПРН 16, ПРН 18.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): менеджмент, менеджмент персоналу, економіка підприємства, операційний менеджмент.

Зміст навчального модуля: підготовленість працівників, планування людських ресурсів, аналіз вакансії, опис вакансії, пошук та підбір персоналу, практики прийняття на роботу, утримання, практики звільнення, альтернативні практики кадрового забезпечення, правові та нормативні питання, інші аспекти управління кадрами

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 8)

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання: українська.