КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» факультету економіки та бізнесу (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва модуля: Рекрутинг

Тип модуля: вільного вибору студента.

Семестр 8.

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 90; кількість кредитів ЄКТС – 3.

Результати навчання:

знати: види методів відбору персоналу, психологічні аспекти відмінностей людини, психометричні особливості, етапи проведення процедури підбору, принципи реалізації рекрутинга;

вміти: визначати потреби і очікування споживача рекрутингових послуг (працедавця та здобувача вакансії); встановити стандарти якості, що відповідають вимогам споживача; контролювати і покращувати можливості операційних процесів; конкретизувати відповідальність керівників кадрів щодо встановлення цілей якості, демонструючи лідерство і забезпечуючи необхідні ресурси; задіяти всіх співробітників і допомогти їм проводити поліпшення якості;

володіти навичками: щодо методики проведення різних видів співбесід, поетапне супроводження процесу відбору персоналу, складання документації супроводження процедури рекрутингу.

Програмні результати навчання: ПРН 3, ПРН 4, ПРН 7, ПРН 8, ПРН 11, ПРН 15, ПРН 20, ПРН 21.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): менеджмент персоналу, менеджмент, операційний менеджмент, менеджмент і адміністрування.

Зміст навчального модуля: Управління відбором персоналу для досягнення  «TQM», Відмінності між людьми, Визначення потреб замовника і встановлення відповідних стандартів; Оціночні стандарти для методів відбору персоналу; Установка стандартів для проведення відбору персоналу; Методи відбору: співбесіда; Методи відбору: розробка зразка роботи; Методи відбору: психометрія; Методи відбору: альтернативні способи; Стандарти прийняття рішень з відбору персоналу.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 8).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання: українська.