КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету економіки та бізнесу (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Когнітивний аналіз даних.

Тип модуля:  вільного вибору студента.

Семестри: 2

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 120; кількість кредитів ЄКТС – 4.

Результати навчання:

знати: поняття когнітивної моделі, принципи побудови когнітивних карт, що відображає структурну схему відношень між об’єктами в складних системах;

вміти розробляти формальний опис знань, що можна наочно зобразити когнітивною моделлю (у вигляді схеми, графа, матриці, таблиці або тексту),  будувати когнітивну карту, структурнут схему відношень між об’єктами в складних системах, визначати їх ієрархічність;

володіти: питаннями аналізу шляхів і циклів когнітивних моделей, частково формалізувати отримані чисельні дані у вигляді статистичної інформації шляхом використання засобів інтелектуального аналізу даних (зокрема, Data mining);

здатен продемонструвати: вміння застосовувати на практиці сучасні методи моделювання: динамічний аналіз, імпульсивне моделювання та сценарний аналіз.

Програмні результати навчання: ПРН3, ПРН9, ПРН12, ПРН16, ПРН16.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): аналіз неструктурованих бізнес даних, бізнес аналітика, моніторинг трансформаційних та глобалізацій них процесів в економіці.

Зміст навчального модуля:  Основні завдання, моделі та методи технології когнітивного моделювання. Поняття когнітивної моделі, когнітивної карти. Завдання аналізу шляхів і циклів когнітивної моделі. Аналіз стійкості системи представленої графами. Структурна і зязкова стійкість. Методи побудови когнітивних моделей складних систем. Основні завдання підтримки прийняття рішень в когнітивних моделях. Основні методи аналізу ринку.

Види навчальних занять: лекційне, практичне, консультація.

Форми навчання:  денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 2 )

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань та тестові завдання для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.