КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету економіки та бізнесу (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни:  Комерційна діяльність посередницьких організацій.

Тип модуля:  вільного вибору студента.

Семестри:   2

Обсяг модуля:  загальна кількість годин м 180; кількість кредитів ЄКТС – 6.

Результати навчання:

знати: основи комерційної діяльності посередницьких підприємств; комерційні процеси, які здійснюються у торгівлі, їх особливості; особливості, основні форми та методи оптової та роздрібної торгівлі; види договорів та угод, які укладаються в процесі комерційної роботи; систему показників аналізу ефективності комерційної діяльності посередницьких підприємств; методику планування товарних запасів та управління ними; основні види комерційних ризиків та їх вплив на комерційну діяльність посередницьких підприємств; основну законодавчу та нормативну базу, що регламентує комерційну діяльність посередницьких підприємств;

вміти: раціонально організовувати комерційні процеси у торгівлі; ефективно формувати товарні запаси та управляти ними; вдало здійснювати планування комерційної діяльності; використовувати законодавчу та нормативну базу, яка регламентує комерційну діяльність посередницьких підприємств;

здатен продемонструвати: уміння ефективно вести комерційну діяльність, здійснювати комерційні операції і торгові процеси у сфері товарного обігу; організувати та впровадити найбільш ефективні форми та методи оптового та роздрібного продажу товарів, засоби стимулювання;

володіти навичками застосування у практичній діяльності показники оцінки ефективності комерційних угод та комерційної діяльності; здійснювати контроль і оцінку комерційної діяльності підприємств;

здатність працювати в групі: бути членом колективу при проведенні та обговоренні комерційного процесу.

Програмні результати навчання: ПРН 10, ПРН 12, ПРН 17.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): ділова іноземна мова, методологія сучасних досліджень з елементами інтелектуальної власності, стратегічний маркетинг, бізнес-аналітика, рекламний менеджмент,  маркетинговий менеджмент.

Зміст навчального модуля: Поняття і сутність комерційної діяльності посередницьких підприємств. Організація господарських зв’язків у торгівлі та форми, методи комерційних розрахунків Організація роботи комерційних служб та показники аналізу ефективності комерційної діяльності торговельних підприємств. Комерційні операції по закупівлі та формуванню товарних запасів. Комерційна діяльність оптових підприємств по збуту продукції. Комерційна робота з роздрібного продажу товарів. Організація торгівлі на ярмарках, виставках, біржах, аукціонах, конкурсах (тендерах). Лізинг, факторинг, франчайзинг в ринковій економіці. Комерційна робота посередницьких підприємств при здійсненні зовнішньої торгівлі.

Види навчальних занять: лекція, практичне, семінарське,  консультація.

Форми навчання:  денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 2).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.