КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету економіки та бізнесу (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Копірайтинг.

Тип модуля:  вільного вибору студента.

Семестри:  1

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС– 6.

Результати навчання: 

знати: методологічні засади копірайтингу в сфері реклами; методологічні засади копірайтингу в сфері зв’язків із громадськістю; особливості та методики копірайтингу в конкретних напрямах та специфічних видах копірайтингу; етичні принципи діяльності копірайтера;  правові основи діяльності копірайтера; особливості копірайтингу в різних сферах життєдіяльності (політиці, економіці, бізнесі, рекламі тощо); досвід майстрів копірайтингу та  ефективні моделі роботи в кожній із сфер копірайтингу;

вміти: розробляти стратегію рекламного тексту; формувати робоче завдання копірайтеру для написання конкретного цільового тексту; писати тексти  для реалізації конкретних цілей у галузі реклами та зв’язків із громадськістю; застосовувати різні допоміжні засоби при написанні матеріалів (візуальних, звукових та відеоефектів); ефективно використовувати набуті навички при написанні текстів;  тестувати копірайтингові матеріали на предмет доцільності та якості;

здатен продемонструвати: прийоми роботи із засобами масової комунікації та інформації; прийоми впливу на масову та спеціалізовані аудиторії, а також представляти всі нюанси взаємин з конкретним індивідом;

володіти навичками: технології регулювання взаємодії результатів діяльності копірайтера та потреб аудиторії; основні закони й закономірності діяльності копірайтера з підготовки публічних текстів; види текстів, класифікацію жанрів;

самостійно вирішувати: актуальні наукові задачі та проблеми; питання визначення мети, призначення та функції написання тексту;

здатність працювати в групі: бути членом колективу при проведенні та обговоренні результатів визначення потреб та характеристики цільової аудиторії для написання текстів;.

Програмні результати навчання:  ПРН 12, ПРН 20, ПРН 21.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): ділова іноземна мова, методологія сучасних досліджень з елементами інтелектуальної власності, стратегічний маркетинг, бізнес-аналітика.

Зміст навчального модуля

Психологічні та соціопсихологічні основи сприйняття читачем текстового та графічного повідомлення. Копірайтинг як вид фахової діяльності. Види та специфікації копірайтингу. Копірайтинг у політичних комунікаціях. Копірайтинг новини. Копірайтинг іміджевої статті. Особливості  копірайтингу в Інтернеті. Неймінг. Копірайтинг інтернет-реклами. Копірайтинг візуальної реклами  Копірайтинг реклами на телебаченні та радіо, у різних видах друкованих видань.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний (усне опитування), тестовий.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 1).

Засоби діагностики навчання: перелік питань для усного опитування, комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контролів, індивідуальні завдання .

Мова навчання: українська.