КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету економіки та бізнесу (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни:  Теорія ігор в економіці.

Тип модуля:  вільного вибору студента.

Семестри:   2

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 120; кількість кредитів ЄКТС – 4.

Результати навчання:

знати: основні поняття та категорії, які використовуються в теорії ігор; методи, підходи, моделі, принципи прийняття рішень економічними агентами в ситуаціях, коли на результат цих рішень впливають дії інших економічних суб’єктів;

вміти: формально записати ситуацію, на мові теорії ігор, тобто створити модель (гру); розв’язувати задачі по теорії ігор;

володіти: основними властивостями, якими володіють некооперативні і кооперативні ігри; поняття рівноваги по Нешу, як основний об’єкт вивчення теорії стратегічних ігор; основні направлення використання теорії ігор в її сучасному стані в прикладних економічних дослідженнях;

здатен продемонструвати: здійснювати пошук інформації і даних, необхідних для вирішення задач; будувати моделі, використовуючи засвоєні теоретико-ігрові поняття, інтерпретувати отримані результати; знаходити рішення для стандартних типів некооперативних і кооперативних ігор.

Програмні результати навчання: ПРН2, ПРН9, ПРН11, ПРН16, ПРН18.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити):

креативні технології в економіці, іноземна мова фахового спрямування, інтелектуальні системи підтримки прийняття рішень

 Зміст навчального модуля: Jobs, people and organizations / Професії, люди та організації.  Business skills / Бізнес навички.

Види навчальних занять: лекційне, практичне, консультація.

Форми навчання:  денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 2)

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань, та тестові завдання для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.