КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету економіки та бізнесу (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Управління рекламною діяльністю.

Тип модуля:  вільного вибору студента.

Семестри:  1

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 180; кількість кредитів ЄКТС– 6.

Результати навчання:  

знати: завдання рекламного менеджменту; практичні методи, технології і прийоми реклами; сутність професійної поведінки та етики реклами, правові аспекти рекламної діяльності;

вміти: ставити і вирішувати стратегічні завдання рекламного менеджменту; структурувати мету і виробляти в рамках базової стратегії функціональні стратегії рекламної компанії, а також вміти користуватися мікростратегіями на рівні операцій; формувати і впливати на громадську думку, враховувати суспільний настрій, структурувати аудиторію, позиціонувати організацію та її продукцію, грамотно підбирати персонал;

здатен продемонструвати: прийоми роботи із засобами масової комунікації та інформації; прийоми впливу на масову та спеціалізовані аудиторії, а також представляти всі нюанси взаємин з конкретним індивідом;.

володіти навичками: комунікаційних технологій, у тому числі майстерністю журналістики, редагуванням, ораторським і дизайнерським мистецтвом, методами спілкування;

самостійно вирішувати: актуальні наукові задачі та проблеми; питання рекламного менеджменту.

здатність працювати в групі: бути членом колективу при проведенні та обговоренні результатів рекламного аналізу; приймати участь в колективній розробці плану рекламної кампанії.

Програмні результати навчання:  ПРН 12, ПРН 20, ПРН 21.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): ділова іноземна мова, методологія сучасних досліджень з елементами інтелектуальної власності, стратегічний маркетинг, бізнес-аналітика.

Зміст навчального модуля

Місце рекламного менеджменту в загальній стратегії фірми. Планування реклами. Постановка цілей реклами. Стратегія розробки рекламного повідомлення. Усна реклама та процес дифузії. Тактика складання рекламного повідомлення. Тестування і оцінка рекламних оголошень. Стратегія тестування реклами. Виробництво і реалізація реклами. Модель процесу створення реклами. Взаємини між клієнтом і рекламним агентством. Стратегія реклами у засобах масової інформації: планування бюджету. Економічний аналіз на етапі складання рекламного бюджету і розподіл коштів. Тактика роботи із засобами масової інформації: розподіл бюджетних коштів. Вибір між різними категоріями засобів поширення та носії реклами. Вибір між різними варіантами розміщення реклами. Календарний план та інтенсивність подання реклами. Медіа планування та рекламні ресурси. Регулювання рекламної діяльності. Рекламна діяльність: судова практика вирішення спорів за позовами конкурентів.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна.

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний (усне опитування), тестовий.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 2).

Засоби діагностики навчання: перелік питань для усного опитування, комплекти тестових завдань для поточного та підсумкового контролів, індивідуальні завдання .

Мова навчання: українська.