КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету економіки та бізнесу (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни:  Комунікаційний менеджмент та консалтинг в інноваційній діяльності.

Тип модуля:  вільного вибору студента.

Семестри:   2

Обсяг модуля:  загальна кількість годин – 120; кількість кредитів ЄКТС – 4.

Результати навчання:

знати: алгоритм здійснення консалтингової діяльності в інноваційній сфері; особливості комунікаційних каналів при здійсненні інноваційної діяльності; алгоритм розробки та реалізації управлінських рішень та потенціал долучення до нього консалтингової організації в розрізі реалізації інноваційної діяльності; методологію проведення аналізу діяльності організації та ефективно демонструвати результати досліджень; правила налагодження ефективних комунікацій з різними контактними аудиторіями.

вміти: застосовувати методи консалтингу для підвищення ефективності інноваційної діяльності клієнтської організації; розробляти управлінські рішення що задовольнятимуть потреби клієнтської організації в удосконаленні комунікаційної та інноваційної діяльності; виявляти причинно-наслідкові зв’язки процесів та явищ які спостерігаються під час функціонування організації; представляти складну інформацію великих обсягів у зручному, доступному та зрозумілому вигляді.

володіти: методами обґрунтування управлінських рішень; розвиненими аналітичними здібностями до проведення дискретного оцінювання явищ та їх подальшого синтезу; навичками побудови ефективних взаємозв’язків та на їх основі формувати ефективні комунікації та консультант-клієнтські відносини.

Програмні результати навчання: ПРН 3, ПРН 8, ПРН 17, ПРН 21.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): Управління проектами, Управління змінами.

Зміст навчального модуля: Менеджмент комунікацій як специфічна сфера людських відносин в організації. Система відносин в організації як предмет вивчення менеджменту комунікацій. Типові манери спілкування в діловому суспільстві. Шуми і перешкоди, що зустрічаються при передачі інформації в рамках відповідних комунікативних технологій. Принципи організації ефективного комунікаційного процесу з персоналом, особливості креативного колективну здатного продукувати інновації Інноваційність та креативність у виборі комунікаційних рішень. Виявлення можливих перешкод при проведенні переговорів щодо укладання інноваційних проектів. Аналіз результатів проведення ділових переговорів. Специфіка комунікативного менеджменту в некомерційній інноваційних структурах. Основні поняття і принципи управлінського консультування. Головні риси консультативної послуги. Напрямки та цілі консультаційної діяльності. Форми управлінського консультування. Особливості й інструментарій управлінських впливів суб’єктів управління. Задачі управлінського консультування. Діагностика: класифікація і зміст. Управління освоєнням та оцінка ефективності управлінського консультування. Особливості законодавства у сфері інноваційної діяльності Установлення партнерських консультант-клієнтських відносини як елемент ефективного надання консультаційних послуг. Технологічного консалтинг інноваційної діяльності. Управлінський консалтинг інноваційної діяльності

Види навчальних занять: лекція, практичне, семінарське,  консультація.

Форми навчання:  денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю: залік (семестр2).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.