КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми

МЕНЕДЖМЕНТ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни:  Управління організаційними змінами.

Тип модуля:             вільного вибору студента.

Семестр 2.

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 120 ; кількість кредитів ЄКТС – 4.

Результати навчання:

знати: базові поняття та інструментарій управління змінами; коли потрібні зміни; процес стратегічного планування змінами; типові моделі управління змінами; що відбувається з працівниками у процесі змін; причини опору змінам, як реагувати на опір змінам; методи подолання опору змінам; методи проведення змін; прийоми управління людськими ресурсами в процесі змін; механізмами стимулювання змін; прийоми подолання конфліктів в процесі змін тощо.

вміти: застосовувати на практиці стандарти, технічні регламенти, настанови, протоколи, вимоги щодо забезпечення економічної, екологічної, цивільної безпеки функціонування організації; створювати організаційну структуру, що задовольняє принципам менеджменту та здатну виконувати його функції; проектувати організаційну структуру яка спроможна забезпечити раціональне використання ресурсів організації; розробляти ефективний план дій по запровадженню змін; здійснювати керівництво процесом змін на різних етапах; формувати команду для проведення змін; проводити моніторинг та аналіз процесу змін тощо;

володіти навичками: засобами та інструментами менеджменту що забезпечують досягнення досконалості при виробництві продукції та наданні послуг; навичками декомпозиції стратегічних завдань та формувати плани їх реалізації оптимальним чином; навиками формування стратегічних цілей функціонування організаційних систем; визначення місії діяльності підприємства, установи, організації; методами та інструментами здійснення аналізу й оцінювання соціально-економічних процесів у внутрішньому та зовнішньому середовищі конкретної організації.;

здатен продемонструвати: теоретико-ігрові методи прийняття рішень; пізнання теоретичних основ науки управління змінами та набуття практичних навиків щодо ефективного управління змінами на підприємстві (організації) в умовах ринкової економіки.

Програмні результати навчання: ПРН 2, ПРН 10, ПРН 13.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): управління змінами, управління проектами

Зміст навчального модуля: Основні поняття які використовуються в управлінні змін; Природа виникнення змін; Сутність змін у природі та у відкритих соціально-економічних си-стемах; Організаційна досконалість і організаційні зміни; Основні складові організаційної досконалості за Харрігнгтоном; Класифікація видів змін; Навчання та зміни; Теорії навчання; Біхевіористичний підхід до змін; Когнітивний підхід до змін; Психодинамічний підхід до змін; Гуманістично-психологічний підхід до змін; Особа і зміни; Управління своїми та чужими змінами; Поняття групи та переформування її в команд; Типи корпоративних команд. Покращання продуктивності (ефективності) команди; Моделі та стадії  розвитку команди; Керівництво при командних змінах; Пастки Біона; Вплив індивідуумів на динаміку команди; Принципи роботи організації з використанням організаційних метафор, що характеризують сутність підходів до змін; Моделі та підходи до організаційних змін; Роль керівництва в управлінні змінами; Розвиток організації в сучасних умовах та проблеми управління опором змінам; Структурні зміни; Управління змінами у стратегічному розвитку організації; Зміни корпоративної культури; Зміни на основі інформаційних технологій.

Види навчальних занять: лекції, практичні, консультації.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний, графічний.

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 2)..

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання:  українська.