КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету економіки та бізнесу (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни:  Організація та управління інформаційною безпекою.

Тип модуля: вільного вибору студента.

Семестр:   2.

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 120; кількість кредитів ЄКТС – 4.

Результати навчання: 

знати: виявлення та аналіз ризиків інформаційної безпеки; планування та практична реалізація процесів, спрямованих на мінімізацію ризиків ІБ; контроль цих процесів; внесення в процеси мінімізації інформаційних ризиків необхідних коригувань;

вміти: вирішувати такі основі завдань, як визначення відповідальних за інформаційну безпеку, розробка спектра ризиків інформаційної безпеки та проведення їх експертних оцінок, розробка політик і правил доступу до інформаційних ресурсів, розробка системи управління ризиками інформаційної безпеки, у тому числі методи їх оцінки, контролю інформаційної безпеки на підприємстві. Слід зазначити, що тут перераховано не повний список;

володіти: знанням управління у галузі інформаційної безпеки; засобах технічного захисту інформації, криптографії, правових та економічних аспектах захисту інформації; управління ризиками та інцидентами інформаційної безпеки; психології управління; організації спеціального діловодства;

здатен продемонструвати: навички виявлення та аналізу ризиків інформаційної безпеки.

Програмні результати навчання: ПРН 4-5, 7, 9-10, 17.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): менеджмент, фінансово-економічна безпека, фінанси, фінансове планування на підприємствах, статистика.

Зміст навчального модуля: є захист бізнесу та знань компанії від знищення або витоку. Також однією з основних цілей системи інформаційної безпеки є гарантія майнових прав та інтересів клієнтів. У той же час заходи з інформаційної безпеки не повинні обмежувати або ускладнювати процеси обміну інформацією в компанії, оскільки це може поставити під загрозу розвиток організації.

Види навчальних занять: лекція, практичне, консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний.

Методи контролю: усний (виступи на практичних заняттях, усне опитування), письмовий (письмові завдання), тестовий.

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 2).

Засоби діагностики успішності навчання: задачі (для поточного контролю), перелік питань (для модульного та підсумкового контролю), комплекти тестових завдань (для модульного та підсумкового контролю).

Мова навчання: українська.