КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

 

Дисципліна вільного вибору студентів спеціальної професійної підготовки здобувачів освітнього ступеня «магістр» факультету економіки та бізнесу (ДВСПП)

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва модуля: Менеджмент в секторах економіки

Тип модуля: вільного вибору студента.

Семестр:  2

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 120; кількість кредитів ЄКТС – 4.

Результати навчання:

знати: знати класифікацію секторів економіки; складові секторів економіки та їх функції; особливості функціонування основних секторів економіки; актуальні проблеми розвитку економіки та функціонування її основних секторів; засоби, правові форми та методи державного регулювання економіки;

вміти: оцінювати стан секторів економіки; здійснювати прогнозування стану секторів економіки; виявляти ризики, пов’язані з реалізацією програм розвитку секторів економіки, та визначати ймовірність їх проявів;

здатен продемонструвати: спроможність встановлювати причини прояву криз та ризиків в основних секторах економіки; здатність аналізувати інвестиційну привабливість за секторами економіки;

володіти: навичками з управління проектами в ході розробки і супроводу програм розвитку основних секторів економіки; технологіями управління структурними трансформаціями в економіці країни;

здатність працювати в групі: при розробці і супроводі програм та стратегій розвитку секторів економіки;

Програмні результати навчання: ПРН 3, ПРН 4, ПРН 6, ПРН 12, ПРН 14, ПРН 19, ПРН 21..

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): Управління змінами, управління проектами.

Зміст навчального модуля: національна економіка: сутність, структура, механізми функціонування та цілі розвитку; економічна безпека держави та особливості її забезпечення; сектори економіки та підходи до їх класифікації; основні ознаки та особливості функціонування секторів економіки країни; державне регулювання національної економіки.

Види навчальних занять: лекція, практичне заняття, консультація.

Форми навчання: денна, вечірня, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний.

Форми підсумкового контролю: залік (семестр 2).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання: українська.