КНУТД
Київський національний університет технологій та дизайну

UA EN

Обов’язкова анотована дисципліна здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» освітньо-професійної програми

МАРКЕТИНГ

ОПИС МОДУЛЯ

 

Назва дисципліни: Маркетингове ціноутворення.

Тип модуля: обов’язковий.

Семестр: 7.

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 120; кількість кредитів ЄКТС – 4.

Результати навчання:

знати: теоретичні питання з цінової політики;

вміти: здійснювати встановлення цін на товари, які б дали можливість найбільш ефективно досягати економічних цілей підприємства шляхом комплексних досліджень ринку та правильного встановлення цін на товари.

Програмні результати навчання: ПРН 9, ПРН 10, ПРН 19, ПРН 20.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі (пререквізити і кореквізити): економічна теорія, маркетинг, статистика, економіка підприємства.

Зміст навчального модуля: Місце ціни в системі ринкових відносин. Структура ринкової роздрібної ціни. Вибір методу ціноутворення фірмою. Види роздрібних цін на товари. Методи державного регулювання цін. Стратегії ціноутворення на товари. Особливості цінової політики підприємств. Специфіка формування цін підприємством на різних типах ринків. Корисність товару та еластичність попиту – фактори формування ціни. Конкуренція, її вплив на формування цін. Модифікація цін для стимулювання збуту. Цінова дискримінація, її форми. Оцінка помилки та ризику при встановленні ціни. Оцінка інфляційного очікування. Поняття про тестування цін.

Види навчальних занять: лекція, практичне,  консультація.

Форми навчання: денна, заочна, заочна (дистанційна).

Методи навчання: словесний, пояснювально-демонстраційний, репродуктивний, дослідницький, метод проблемного викладання.

Методи контролю: усний, письмовий, тестовий, практичний, графічний.

Форми підсумкового контролю: екзамен (семестр 7).

Засоби діагностики успішності навчання: індивідуальні завдання, вправи, перелік питань, комплекти тестових завдань для тематичного та підсумкового контролів.

Мова навчання: українська.